Gå til innhold

April: Hvor lange er april barna nå?

Anbefalte innlegg

Merket i dag et Siri har gått rett til værs. Hun har hoppet over en kleds str, så vi gikk fra str 92 og rett opp på 104 her i huset denne uken. Noe klær er allerede i str 110 også.

Så jeg tror jeg skal ta en opprydding i skapet hennes i dag og få unna alt som er for lite og så er det jo ikke lenge til sommer-klærne skal kjøpes inn igjen.

Tenk om en annen kunne bytte garderobe for hver sesong, ikke det at jeg vill vokse og bli større, men bare få nye klær hehe.

Hvor lange er barna og hvilken str bruker de nå?

Fortsetter under...

Fikk målt henne opp mot en vegg her om dagen (kjempepålitelig, eeh) og da var hun 97cm, så så lang har hun jaffal blitt. Bruker mest klær i 104, selv om enkelte plagg i 98 fortsatt passer (har faktisk ei bukse som jeg kjøpte i god tid før jul i fjor som hun kan bruke ennå). Tok på henne en pysj jeg kjøpte (hel) i 104, men som jeg ikke har brukt på henne enda fordi jeg syns den så gigasvær ut, men jammen var den ikke bare litt over passe. De blir store for tiden!! Hadde et par støvler i 25 som jeg også har syns at ser så store ut, men da jeg tok ut målestøvelen for å finne noen nye (de gamle lakk) så var jammen slitemerkene helt frem til tuppen...

Aner ikke.. Men alle klærne i 92 er for små nå.. Men 98 er litt stort igjen... Eneste hun har i 4 år er kjeledressen. Den gidder jeg ikke kjøpe akkurat passe..

Gikk gjennom gamle klær her en dag, og fant fram en masse sommerklær fra forige sesong, og to sommre siden... Og flere av t-skjortene og shortsene passer enda!!! :0 *ristepåhodet*

Junior (?) her er vel ca 103-104 cm nå.....lang nok til at han måtte over i beltestol i bilen i hvertfall.....

Han bruker 104 nå. Det vi kjøper nytt nå er i 110. Det er litt romslig, men er ikke så lenge før mye av det skal pakkes vekk.

Hvor lang er Siri da Polar'n?

Fytti, jeg har ikke tenkt på det med stol, har liksom bare knyttet det opp mot vekt - men hvor går de grensene egentlig?? Skal hodet stikke opp (eller ikke stikke op) så og så lnagt over ryggen på stolen?

Annonse

Helledussen - ja her er LillePia lita enda skjønner eg.

Hu er 90cm bare... hehe. Str 86/92 passer kjempe fint.

Kjøpte noe nye klær til henne nå og 92 i buker er for stort men gensere kjøper eg i 98. Ikke så alt for lange i armene så det går seg jo til.

Men der i mot så var storesøstera 101cm når hu var tre år... så ja her er det stor forskjell på søkena.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...