Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Hmm Vet ikke om det er fler som har ustabile sykluser selv etter 1,5 år etter pilla er kasta..? Jeg har hatt litt ustabilt ja..men 60 dager fra den første dagen jeg fikk mens forrige gang..går d ann..... testa for noen dager siden..så negativ som d går ann å være.hehe Kan det være noe feil med meg siden mensen ikke kommer, og det er så lenge mellom..? Går det ann at mensen setter seg fast og man må ha hjelp til å fjærne den, eller er jeg helt ute på jordet nå? hehehe Bare lurer om noen andre har hatt det samme.. 1,5 år siden jeg slutta med pilla..d kan jo ikke være pg av den?=? klem liz
Juicy med spirer! Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Har bare vært pillefri siden august, men har veldig ustabile sykluser... Har vært oppe i 85 dagers syklus og er på dag 46 i dag! Usj! Tror ikke det er noe galt med deg, men du kan jo kanskje bestille en legetime og snakke med han/henne om det? Det gjorde jeg og ble henvist til Gynekolog
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå