grubler Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Ser at det var et treff idag 1. mars, og jeg syns det er veldig bra at slike treff er kommet igang i Bergen:-) Håper det fortsatt vil bli annonsert her på forumet, og kunne tenke meg å vere med en gang. Dvs si, hvis vi som ikke er kommet særlig langt får lov.. Selv er jeg fortsatt i tenkeboksen, men handler mer om at jeg må bruke litt tid på å fullføre et studie + komme helt ovenpå økonomisk. Med mindre det dukker opp en fantastisk mann iløpet av året vil jeg reise til Danmark over nyttår. Har allerede diskutert det med legen min som er positiv til dette + min mor som er veldig klar:-) Jeg bor i Bergen og det kommer jeg nok til å fortsette med, så det er godt å vite at der finnes "likesinnede" som man kan dele lignende bekymringer med. Bra for barna også:-)
lubbeline Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Heisann:-) Selvfølgelig kan du være med på treff, her er det plass til alle! Var veldig koselig i går, da var vi to prøvere, en gravid og en mor med en skjønn jente på 2,5 år, og en nyfødt baby på to uker....:-) Selv skal jeg etter to omganger på Stork, i gang med prøverør midt april, grugleder meg litt til det:-) Vi har ikke avtalt nytt treff ennå, men pleier være første lørdag i måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå