Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 mange barn har dere og hvor gammle er dem?Noen som har 2 tette?Jeg har ei på 3 og en på 3 mnd og vurderer og bli gravid igjen men er selvfølgelig litt redd for at det blir for mye.Klarer ikke bestemme meg for om vi skal bare kjøre på eller vente 2 -3 år. Kjekt om noen vil dele deres erfaring med tette barn:=)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 syns du bør prøve igjen.. viss du blir gravid med en gang, så er det 1 år mellom dei.. er passeli det. syns eg da.. men kan kansje vente til nr 2 er begynnt å gå? så slepp du bære rundt på h*n mens du er gravid? så viss du vil høre min mening, så syns eg du kan bli gravid ca rundt 6 mnd alder på nr 2
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 hmm ja det var jo en tanke hehe....takk:=) hi
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 syns det er en veldig god tanke men aner ikke hva du føler opp i dette. men lurt å vente til å føde til nr 2 kan gå? viss du skjønner
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 hæ? ja jeg har tenkt mye på alt men merkelig nok så har jeg ikke tenkt som du foreslo:at barn nr 2bør kunne gå hehe...litt vel stress å bære på 2 barn. Men jeg er også redd at jeg ikke skal trives med 3 små barn...en dag tenker jeg at jeg vil bli gravid snarest mens en annen dag får jeg litt angst at jeg tar meg vann over hode hvis jeg får en til så tett. Men kjipt å vente 2-3 år også...jeg vil helst at barna skal værer tette men det er nok fordeler og ulemper med det. Har du tette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå