Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ARG!! Han skulle til en kompis, men hadde ikke skyss hjem så han skulle ikke drikke trodde han.. Tok med seg 12 øl i tilfelle.. Regnet med at det ble drikke på han! Så sender jeg melding til han nå og lurer på hva det ble til "joda, her er det full fest. Har ikke nøkkel, så ikke lås døra!"

Hvorfor kan han ikke bare si det som det er at han SKAL drikke?!! IDIOTT!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaja...sånn er de bare de mannfolka...

prøver å skjerpe inn min til babyen kommer...

for der er ikke problemet at han tar seg noen øl,han har faktisk den uvanen at han røyker hasj og en god del av det også...så vær glad for at samboer'n din "bare" drikker du...

Skrevet

du anonym 00:36. vil du virkeli ha barn med en som er avhengig av hasj?!?!?! syk i hodet eller? stakkers baby.

Skrevet

sa jeg noe om at han er avhengig????festrøyker for det meste og han er fullt klar over at det må bli slutt på det snart,så er hverken noe syk i hodet eller stakkars baby her i gården...

fins nok en hel del "nyktre" mannfolk der ute som er/vil bli ti ganger dårligere fedre enn min samboer,så tror nok alt skal gå bra...

ville bare forklare HI at om samboer'n hennes tar seg en fest er ikke det det verste han kan gjøre...selv om det var utrolig teit å ikke bare være åpen om det...ingen som tar med seg 12 øl "bare sånn i tilfelle"...

Skrevet

02.21 igjen her...ville bare beklage til HI at ikke alle klarer å holde seg til tema i innlegget...har typen kommet hjem enda eller???

Skrevet

fy fader, hadde min mann røykt hasj hadde jeg tuppa han i ræva før lenge siden. Hadde aldri fått barn med han nei

Skrevet

Skjønner at du blir irr!!!! Har sittet oppe å ventet på sambo`n noen ganger jeg også. Han skal bare en liten tur ut med gutta på jobben og kommer ikke hjem før morran etter knurr. Tenk hvis vi hadde gjort no sånt.

Skrevet

jeg har faktisk prøvd hasj selv et par ganger og det er ikke stort verre en alkohol i virkning...er nesten bedre at han tar seg et trekk en gang iblandt enn at han drikker seg dritings hver helg...for alt hva du vet kan det være noen i din nære omgangskrets som røyker hasj i festlige lag,er ikke altid man merker det...så ikke døm noen bare på det grunnlaget at de røyker,det kan godt være at de er mye bedre mennesker enn veldig mange andre...hasjrøyker er ikke synonymt med drittsekk og konebanker feks...vet om et par av sistnevnte som ikke røyker hasj,men drikker alkohol...er nesten en skumlere rus man får av det...

men så lenge han vil og klarer å slutte til babyen kommer så ser jeg ikke noe problem...

Skrevet

Du som sammenligner hasj med alkohol vet ikke mye om senvirkninger hvertfall! Jeg har jobbet MYE med rus, og flertallet av de som røyker hasj får psykiske plager/problemer i etterkant. Jeg snakker ikke om de som har prøvd et par ganger, men de som gjør det rimelig regelmessig.

Derfor blir jeg så oppgitt når du bagatelliserer det på den måten. Rusen er kanskje ikke i og for seg "verre" enn alkoholrus, men innimellom lønner det seg å tenke litt lenger fremover.

Og uansett hvordan du vrir og vender på det; Du er faktisk sammen med en som misbruker narkotika. Jeg ville tenkt meg godt om før jeg fikk barn sammen med en som holder på sånn.

Skrevet

Han kom hjem kl 4....

Skrevet

Hadde jeg gjort det så hadde det blitt rabalder.. Iallefall hvis jeg ikke hadde sagt i fra.. Men han gjør jo aldri det, så hvorfor skal jeg si i fra? Men jeg tenker kanskje litt lenger enn han!

Skrevet

Dæven... hadde mannen min røyka hasj hadde jeg hevet han på hue og ræva ut.. ALDRI om jeg hadde fått barn med en som røyker hasj!

Skrevet

Fytti rakkern. Hadde samboern min røyka hasj så hadde han gått på hodet og ræva ut! Ikke pokker om jeg skal utsette ungen min for noe slikt!

Skrevet

HI her!

Bare sånn at ikke alle misforstår! Altså samboern min røyker IKKE hasj. Det er ingen problemstilling i det hele tatt! Poenget er at han kan være ærlig og si at JA, jeg kommer til å drikke, istedenfor å si at han ikke vet noe enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...