Gå til innhold

Fiiiiiiiineste navna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en hel liste med nyyyyydelige navn, klarer ikke bestemme oss. Det står mellom:

Michelle

Nicole

Nathalie

Sandra

Linda

Vanezza

Mariana

Hva synes dere? Vil gjerene ha forslag om kombinasjoner av disse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg åpnet tråden og tenkte å skrive noe om amerikanske såpeserier og white trash og noe i den dur. Men jeg gidder ikke. Navnene er helt fryktelige.

Skrevet

Jeg synes Natalie, Michelle, Sandra og Vanessa er greie/fine navn. Men du kan ikke skrive Vanezza med Z!

Linda liker jeg ikke, kjedelig 80-tallsnavn;-/

Nicole blir veldig Nicole Richie..

Mariana var ille..

Forslag:

Sandra Natalie (dropp H-en)

Sandra Vanessa

Vanessa Natalie

Natalie Michelle

Skrevet

Nok en gang supergyda: Alle kan ikke hete Kari og Ola..

Jeg likte Natalie Michelle, og synes Natalie uten H er et veldig pent navn. Har ingen ting til overs for hverken Linda, Sandra, Mariana eller Nicole, men Vanessa er ikke helt halvgærent, synes jeg. Men for all del, smaken er som baken.. Selv går jeg for et helnorskt navn til ungen min, men jeg er åpen for internasjonale navn - white trash eller ei.

Grow up og skaff deg andre hobbyer enn å slenge dritt om navn som du vet er brukt her inne..

Skrevet

Jeg slenger ikke dritt. Jeg sier hva jeg synes når folk spør. Med fullt nick.

Skrevet

Fantaaastiske navn! Men du har glemt det vakreste av de vakre, nemlig Jessica!!

Du kan jo skrive det med z, det var bare sååå originalt!!

Hva med Jezzica Vanezza? giiid..koz og klemz!

Skrevet

JA du hadde valgt mange fine navn: Jeg har selv en datter på 3 måneder som heter Nicole ( hun har alexandra som mellomnavn). Jeg hadde også Sandra i bakhodet, når vi hadde valgt navnet hennes fant jeg ut at natalie var veldig fint også, men tenkte at det kan jeg bruke om jeg får en jente til en gang. Men det er de 3 jeg synes er absolutt de fineste navna, synes foressten Lexie også er litt tøft:)

Skrevet

Nathalie er pent:)

De andre er ikke helt min stil...

Skrevet

Liker egentlig ingen av disse, men Linda er det beste alternativet.

Skrevet

Tror dette er tull... Med de z'ene og sånt...

Liker ingen av navna, men Linda og Sandra går vel an.

Skrevet

Nathalie og Mariana er jo fine.

Men lista di som en helhet er jo ikke helt bra... man får jo et barn som sprer beina i vi menn og er naken på forsiden av fhm da.. og gjerne har silikon pupper, platinableiket hår og ser på sin egen stårste kvalitet som å suge p... beklager men det er det jeg forbinder med slike navn.

Skrevet

Linda og Sandra er helt greie, ellers er det jo bare overklissete fjortisnavn - la barnet slippe å få et sånt amerikansk såpenavn.

Skrevet

Herre min hatt. Eneste navnet som går an å kalle et barn som skal vokse opp i det norske samfunnet er Sandra og Linda. Ellers så er det bare helt forferdelig.

De andre navna er kanskje noe jeg kunne funnet på å lire av meg som ett navneøsnke , om jeg hadde vært 12 år med tøysko og min fineste barbie het det......Lå barna slippe slike klissette såpenavn. Å hva i huleste skal dere med en z.. Disse barna skal vokse opp, skrive jobbsøknader, nei nei nei....

Skrevet

Min rangering:

Nathalie

Linda

Sandra

Michelle - under tvil...

Resten likte jeg ikke dessverre!

Skrevet

Synes Natalie er fint...alene :)

Skrevet

Natalie er pent, liker ikke de andre

Skrevet

Natalie og Sandra er pene navn. Sandra Natalie går vel kanskje ann..

Forøvrig er jeg ikke helt sikker på hvordan Nicole uttales på norsk. på samme måte som engelsk? Hva med Nicoline? det er søtt!

ellers tenker jeg at du liker litt amerikanske navn, og da vil jeg anbefale navn med bokstaver som uttales likt i norge også. Ni(cole) har jo en annen uttale i Norge, noe som kan gjøre at folk vil uttale navnet sånn det står. Sienna eller Savanna har lik uttale og er da like fine her hjemme.

Skrevet

Likte Nathalie best, deretter Michelle. Hva med Nathalie Michelle?

Tror forøvrig ingen av disse ville ha problemer med å vokse opp i Norges land og skrive jobbsøknader. Slutt å være så jævla nedlatende. Jeg liker også best mer staute norske navn, men alle har ikke lik smak. Disse er tusen ganger bedre enn mange andre såkalte navn som folk kaller ungene sine.

Greit, mulig dette innlegget er kødd, litt mange i`er og y`er, pluss at mange liker å spøke med disse engelske navnene. Men jeg velger å svare seriøst fordet.

Skrevet

Vel...Et par orginale navn her ja! Men, ikke alle kan hete Kari og Ola da... Jeg likte best Natalie og Linda, det synes jeg er fine navn :) Jeg kan jo skrive mine meninger om alle navnene:

Michelle - syns ikke det er så fint alene, men i kombinasjon med et annet navn er det fint.

Nicole - vel, jeg har en liten tremenning i Michigan, USA som heter Nicole. Det er fint i et engelsktalende land, men synes det blir litt vel harry og wanna be i Norge! Med mindre det er amerikanske/ engelske aner i familien da...

Nathalie - det er fint :)

Sandra - litt kjedelig, men ellers greit.

Linda - fint

Vanessa - stygt!

Mariana - høres ut som marihuana!!! Da er Maria, Marianna, Mariann mye bedre!

Forslag til kombinalsjoner:

Sandra Michell

Linda Michell

Nathalie Michell

Linda Vanessa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...