Gjest Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Går det ann å fjerne litt hud over dem, slik at de blir løfta på en måte. Har ikke lyst på silikon, men de henger så langt ned at det faktisk gjør vondt i huden. Hvordan foregår brystløft? Er det noen med erfaringer? Jeg vet det er arvelig, mamma hadde og veldig hengepupper, men hun valgte silikon, og det vil IKKE jeg ha.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 tror de fjerner hud under puppene ikke over...så flytter de brystvortene litt oppover. har sett det ligger noen animerte videoer på youtube.. søk på breast lift eller noe sånt, så får du det opp tror eg
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Eg fjerna på oversida,men eg fekk og inn silikon då
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 er ikke sikker på fremgangsmåten, men blir som regel bra resultat! har vurdert det samme selv, når jeg er ferdig med barn og amming om noen år da...
Silje_33 Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Brystløft var tingen for meg! Etter mitt første barn ble brystene mine veeeldig slappe. Det var ganske trist må jeg si. Jeg hadde ikke lyst til å vise meg for min egen mann. Selvom han sa at dette var helt naturlig - og at de var fine. Når jeg lå på siden, så flatet liksom brystet utover madrassen. Ikke så pent! Spesielt ikke når jeg hadde helt ok bryster fra før. Jeg tok dermed et brystløft, hvor brystvorten og området rundt ble løftet, mens overflødig, løst "skinn" ble fjernet. Jeg er så glad for at jeg gjorde det. Puppene mine ble finere enn når jeg var 17!! Idag er jeg 33 år. Jeg er veldig fornøyd med puppene mine. Dette ble gjort i 2003. Jeg har i etterkant ammet et barn til, som nå er 1,5, men denne gangen ble brystene helt ok etter amming - pga. det tidligere løftet. Det er jo mye mindre å tenke på i etterkant om man gjør et løft, for man har ikke noe fremmedlegeme inni brystene, som en eller annen gang må ut eller byttes. Når jeg nå ønsker meg enda mer struttende bryster under toppen eller kjolen bruker jeg bare "Liftits" fra usefulchickstuff.co.uk. Leste om de i Woman. Helt fantastiske!! Ca. 150,- kroner for 3 par tape. Sjekk evt. video ved å klikke på puppe-bilde-teksten: http://www.usefulchickstuff.com/au/ffa/ffa-liftits.htm Sjekk evt. link her for å kjøpe: http://www.asos.com/Woman/Lingerie/Cat/pgecategory.aspx?cid=4176&Rf-100=Underwear+Acce ssories&sh=0 Det er mulig de selges i Norge også. Jeg vet de selges i Danmark. Håper du finner den løsningen som fungerer best for deg ;o)
1mor3barn&1000ideer Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Hei Silje! Lurer bare paa, ble det arr etter operasjonen? Hvor synlig ble de isaafall?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå