Gå til innhold

Peg P. Pliko til nyfødt sommerbarn?

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte en fantastisk flott pliko trille allerede 3 mnd før termin men lurer veldig på om jeg får brukt denne noe særlig i første runde..

Har termin i slutten av mai og når den lille da er klar for småsitting er jo høsten på vei og plikoen er jo kanskje ikke akkurat mest gunstigst med masse poser osv...

Noen som har brukt denne til helt små? Den kan jo legges helt ned men barnet ligger jo ubeskytta ellers.. Fått tips om mykbag og snu kallesjen og bygge opp under... men har ingen erfaring med dette selv..

Håper på å få brukt den til bilstolen min (sette den oppe i den så jeg slipper bære så langt inn fra bilen), men trist om dette er eneste bruken

Fortsetter under...

Pilkoen er en fullverdigvogn...Fikk mitt første barn da vi bodde i Spania,og der bruker de fleste ikke annet enn små triller...Jeg hadde hardbag oppi,frem til gullungen var 5-6 mnd..Det er for hard å ligge rett på det underlaget i vogna,når babyen er nyfødt!

Pluss at det skjermer barnet for bla vind,v å ha bag i helt i starten!

Lykke til,det er en flott vogn,som tåler mere enn det ser ut til!

Tusen takk for svar:D Er så godt å høre at du er så fornøyd med vogna. Har som sagt alltid tenkt at jeg måtte ha denne men var nå litt usikker på bruken første tiden.

Hadde du den separate hardbagen som kan monteres på stativet? Eller en som kunne puttes oppi vogna? Var desverre så vanvittig dyr den bagen så droppa å kjøpe den:s Til og med i Tyskland hvor vogna var 1000kr billigere kostet bagen 180 euro......!! Like mye som vogna...

Gratulerer med ei lekker peg perego som du vil ha glede av leeenge ;)

Hardbagen syntes jeg selv bare var fancy og rådyr, så den droppa jeg når jeg kjøpte min Peg Perego Completo, som er samme vogna som di, bare med litt mere ekstrautsyr.

Anbefaler heller mykbagen til peg perego som heter porte-enfant soft Softbag inni vogna i stedet. Selges f eks hos "norske" Angelbaby for 1000kr.

Hos tyske www.pingpong-online.com finner du masse ekstrautstyr til vogna di, og den samme mykbagen til bare 69 euro.

Hvis jeg ikke husker feil så koster den mykbagen sånn cirka det samme hos www.baby-walz.de også. Mener det var den prisen jeg så hos baby-walz'en i Hamburg?

TUSEN HJERTLIG takk for supert svar. Gjett om jeg skal innom de sidene med det samme:)

Og blir så glad hver gang jeg leser om folk som er fornøyde med vogna (har jo selv solgt den en gang og hadde masse fornøyde kunder men alt er så rart når man skal velge vogn selv.. hehe)

Gleder meg til å titte rundt her:D

Annonse

Klarer ikke helt å se forskjellen på Completto og classic utgaven på nettet.. Vet du hva som skiller de to modellene av utstyr? Min hadde glidelås til regntrekk som kan festes osv. Er det på begge? Men ellers tror jeg ikke jeg fikk med så mye utstyr. Må se når vi får den i hus igjen om noen dager;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...