Gå til innhold

Dere som har Teutonia spirit S3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere kjøpt den? Noen som har bestilt fra pingpong-online.com?

Hva betalte dere for vogna? Tror vi skal gå for denne men ser jo at det er noen tusen å spare hvis man kjøper den på rett plass...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte den på lilleprinsen.no. Sparte ihvertfall kr 1500,- på det + at stelleveske og annet tilbehør er billigere der. Pluss bestilte vognen m/håndbrems, noe som butikkforhandlere av en eller annen grunn ikke selger.

Skrevet

jepp, kjøpte på pingpong, 4500kr? mer eller mindre? kjøpte en del andre ting og der så husker ikke helt....

med håndbrems of course og fashionbag.

Skrevet

Vi har ikke handla enda, men skal kjøpe til helga, vi kjøper på lilleprinsen, de skal ha 6500, det sparer vi ca 2000 kr på. de sender også over hele landet. anbefaler lilleprinsen de er veldig gode på service og vet hva de snakker om. så det kan anbefales!!

2008 modellen leveres med håndbrems i butikkene i norge

Skrevet

Jeg kjøpte på Svinesund på Babyproffsen for 2 uker siden i dag. Hadde ikke fargen på Happyland. Ringte og reserverte vogna. Betalte 4575 norke for den. Det var inkl stormtrekk, regntrekk, håndbremse og teutonia myggnett. Det er billigere enn hos lilleprinsen. Der er ikke stormtrekk med i prisen. Må kjøpes seperat til 250. Jeg kjøpte kun sportsvogna.Sparte ca 1700-1800 på den i forhold til å kjøpe på babyshop. Nå får du halvpris på stelleveske og parasoll om du kjøper s3 duo på happyland.

Skrevet

Jeg har spirit s3, gav ca. 8000kr for den, ser nå i ettertid at det er mye å spare på å kjøpe den på f.eks lilleprinsen.no eller i sverige, men uansett så angrer jeg ikke, er ei kjempegod vogn, har håndbrems på min, blitt avhengig av den nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...