Gå til innhold

Joker bursdagsklubb til barn er et funn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann fikk termos, kaviartubeklemmer, noe snop og en stor pose med elias potetgull i en sekk fra Joker kjeden i går.

I tillegg har dem fått hver sin flotte bamse som var superdeilig fra samme kjeden, og det beste er at alt er gratis uten noen form for forpliktelser!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor registrerer jeg meg?

Skrevet

Hva med oss som ikke har noen Jokerbutikk i nærheten? Buhuuuu......

Skrevet

Kan jo alltids gjemme invitasjonen til den pakken fra joker og hente den v/ feriereise eller om dere kjører i nærheten av en joker butikk!

Skrevet

Finnes det andre klubber med ting som en får?

Skrevet

Hvor lenge etter bursdagen kan man hente pakken :s glemt hele greia. hadde bursdag for 9 dager siden :s

Skrevet

Jenten min hadde bursdag i desember, og vi har fortsatt ikke hentet pakken:-O :-S

Skrevet

Takk for et supert tips!!!

Skrevet

Meldt meg inn jeg også, kjipt at Daniel hadde bursdag for 2mnd siden;)

Men, til neste år!:)

Skrevet

ET FUNN?????

Ifjor fikk lillegutt bl.a. potetgull som var knust og uspiselig, drikke som var gått ut på dato og en leke med smådeler som var tydelig merket at ikke egnet seg til små barn. Da ble han 1.år.

Skrev mail til Joker og lurte på hva de mente med dette. Greit at det er gratis, men alikevel.

Fikk beklagende svar tilbake, at det var en pose fra året før jeg hadde mått og at det bare var å hente en ny i samme butikk.

Problemet mitt var da at jeg ikke har noen Joker inærheten og hadde hentet denne da jeg var på reise over 50 mil unna. Spurte om de da kunne sende en ny i posten til lillegutt og har siden da ikke hørt et pip fra dem.

Skikkelig bra greier ja.

Skrevet

Takker for tipset. Har meldt inn begge ungene nå :o)

Skrevet

De greiene man får er jo kjempestygge, med Joker logo på. Jeg er såpass forfengelig at jeg ikke hadde sendt med snuppa joker termos, og den joker bagen man fikk ifjor hvis hun skulle ut.

Fæle greier er det !

Joker butikken her ved oss hadde ikke lyst å gi ut de pakkene de, hehe!

Skrevet

McDonalds hadde gratis is og brus til bursdagsbarn før..

Skrevet

Er det thermos og ryggsekk med Joker-logo og joker fargene?

I så fall, nei takk :-)

Skrevet

Bor litt for sentralt til at det er en Joker i nærheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...