Gå til innhold

Kan jeg putte Gore Tex -skoene i vaskemaskinen? Jenta mi har tissa seg ut.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde å vaske dem skoene i vasken på fredag, men de lukter fortsatt urin. Ok med vaskemaskin, og så impregnering etterpå?

Skrevet

Vaske skoene, mente jeg......

Skrevet

Hvilke sko er det? Jeg har gjort det med ecco skoene til begge barna... Vasket med milo og imprignerte etterpå. IKKE bruk vaskePULVER !

Skrevet

ja. men kanskje en fordel å spraye med en sånn impregneringsspray etterpå.

Skrevet

Har du prøvd å legge de i grønnsåpevann? Jeg gjorde det med mine egne etter at en liten valp hadde tissa på de.. Men vaskemaskin.. Skeptisk... Aner rett og slett ikke..

Skrevet

Det er Viking Gore Tex. Nei, jeg er skeptisk til vaskemaskin, men jeg må jo få skoene rene. Takk for tips om Milo hvis jeg evt putter dem i vaskemaskinen. Men kanskje lurt med grønnsåpevann, ja. Jeg kan jo prøve det først.

Skrevet

Hm, men er ikke grønnsåpevann litt sterkt til sånne sko, da... Ja, ja, de må jo bli rene......

Skrevet

Nei,nei,nei,jeg vet hva jeg snakker om... Milo på finvask i maskinen, funker kjempe godt :)

Skrevet

Takk for svar! Godt å høre at du har gode erfaringer med vask i maskinen, og med Milo........

Skrevet
:) Når jeg tenker meg om har jeg gjort det med ponny sympatex også :) Like fine etterpå
Skrevet

Enig med håååper. Har masse erfaring med sko i vaskemaskin. Hvis du ikke orker bråket så sleng inn et par tre handuker samtidig. Eller tre en voksen-vott utenpå;) Demper litt.

Skrevet

Du, det var lurt ;)

Skrevet

Takk for tips! Det var lurt! Da satser jeg på vasking i vaskemaskin!

Skrevet

Gore tex skiklær kan vaskes i maskin med vaskepulver - men IKKE skyllemiddel for det ødelegger gore tex egenskapen! Så det samme gjelder vel sko også - hold deg unna skyllemiddel!

Skrevet

ja, men putt skoene i et putevar eller en sånn vaskepose, gor det gjore ikke jeg og toppen av skaftet på støvelen ble odelagt;-( ikke veldig artig........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...