newcool mum Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 hei alle sammen er gravid for første gang men er veldig redd for å ha fødselen men gleder meg utrolig mye.. men så fant jeg ut at jeg var gravid når jeg var på vei 8 uker..så i mellom tiden har jeg drak jeg masse akolhol er veldig beskymeret om det kan skade ungen min noen som kan hjelpe meg med svar gjerne
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Jeg hadde også et par fester etter at jeg tydeligvis ble gravid. Det går jo som regel bra. Mange som har gjort det samme for å si det sånn.. Jeg hadde jo ikke drukket hvis jeg hadde visst det, men hadde nettopp sluttet med pillene og trodde det skulle ta litt lenger tid, hehe...Jeg oppdaget det da jeg var 6 uker på vei jeg da. Fikk en mistanke om at noe skjedde med kroppen min og tenkte "kan det være..?" og det var det!! Ble så utrolig lykkelig!!Tenkte ikke så mye på det med fødselen fram til nå, for jeg hadde innstilt meg før jeg sluttet med pillene at dette var noe jeg ville, og da er det bare noe jeg må igjennom. Nå nærmer jeg meg termin med stormskritt, og gleder meg utrolig til å se den lille som har vært inni meg så lenge...Fokuserer på det, og ikke det at jeg kanskje må ha det vondt først! Du klarer jo å føde du også, som alle andre kvinner! Så det må du ikke tenke så mye på. Gled deg over at du kan bære fram et barn og at du skal bli så utrolig lykkelig etterpå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå