Gå til innhold

treff mandag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mange som skal på treff til mandagen ell? nå er vi mange som snart skal føde gitt:) er ikke lenge siden vi hadde "liten-mage treff":)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei tenk det :) Syns egentlig tida har gått fort... Men merker at det har vært et slags gravid-vakum disse månedene... :)

Jeg skal på treff, må ha noe å gjøre om dagene, ellers blir jeg sprø... :) Håper det kommer flere :)

Skrevet

Jeg har tenkt å komme på treff på mandag, som Ane sier, må jo ha noe å gjøre om dagene:-) Synes det er trivelig å treffe andre gravide:-)

Skrevet

Æ kommer åsså, ei stund sia sist no så glede mæ til å møte dåkker andre gravide:)

Skrevet

Lure på om æ ska komme på treffe, har ikke vært før.

Ka dokker jør på treffan? :)

Skrevet

vi snakker, masse på de treff, noen kjøper nokka å spise og sann, men det er nå i hvert fall veldig koselig, så bare kom,

æ kan ikkje for skal til lege, men er igjen der på torsdagskveld, (hvis ikkje æ lig på føden)

Skrevet

Jeg kommer også på treff på mandag. Jeg prioriterer dagtreffene for på kvelden er jeg ofte så sliten og her ekstra vondt i ryggen.

Så vil jeg bare si til nye at det er kjempe koselig på treffene.

Skrevet

Æ kjæm åsså=)

Gjest junemor85
Skrevet

jeg kommer- dersom jeg ikke er helt kake etter forelesning- den er ferdig 12.00.

så er der vel mellom 12.30 og 13.00

gleder meg til å se dere igjen:)

Skrevet

hei hei... ska se om æ kommer mæ en liten tur... e jo evighete sia sist æ va på treff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...