Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Det blir godt å begynne å jobbe igjen, men jeg sliter med å dra fra jenta vår. Liker ikke at jeg ikke har kontrollen. Har prøvd å vent meg til dette med å ha barnevakt, men jeg ble bare enda mer usikker sist hun var til svigers da hun lå over der. Vi har litt ulike syn på ting fortiden og dette gjorde meg enda mer usikker. Gruer meg til å dra fra jenta om morgene og se at hun skal bli tatt vare på av andre. Kanskje hun ikke liker seg osv... huff.... men vet at jenta mi er verdens mest tålmodigste og glad i folk så det går vel bra. flere som har det slik?
Væren*78 Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har det på akkurat samme måte. Jeg jobber skift og det blir verst når jeg blir borte hele kvelden. Føler at jeg kommer til å gå glipp av masse.... Men vurderer å jobbe mindre til å begynne med.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2008 jeg skal jobbe bare deltid heldigvis. hvis ikke har det ikke gått. det er vi enig i både faren og jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Føler som deg!!! Begynner på jobb på mandag. Pappan skal være hjemme med henne i 6 uker, og jeg gruer meg til det. Gruer meg enda mer til å overlate henne til dagmamma etter det igjen. Er ikke det at jeg tror hun ikke blir tatt vare på, for pappan er kjempeflink, og vi kjenner til dagmamman, men det er det at jeg går glipp av hva hun gjør! Jeg dør dersom jeg går glipp av hennes første skritt, og hennes første ordentlige ord, setning ol. Kommer til å gråte hele veien til jobb den dagen jeg skal sette henne fra meg hos dagmamman... *snufs* Men ser jenta blomstrer opp når hun er sammen med andre barn, så hun kommer jo til å storkose seg. -Det er vel jeg som er mer avhengig av henne, enn hun er av meg.. He he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå