Marande Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Kjøpte ei GT safari dobbel vogn av ei som hadde sett annonsen min inne på finn. Denne skulle være ca 1år gammel og i bra stand. Men da jeg mottok denne vognen i går var den skitten, og etter nøyere gjennomgang av vognen, så viser det seg at det lukter mugg, og man kan jo ikke selge en vogn som det er mugg på? Det er jo ikke bra for ungene å sitte i ei vogn med mugg! Vurderer å sende tilbake vognen. Har prøvd å kontakte vedkommende på tlf, men svarer ikke. Har også sendt mail... Noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Det som er lurt å gjøre når en handler på Finn.no er å bruke betalingsgarantien der. Brukte dere den, må du sende dem en beskjed om at du har mottat varen, men ikke er fornøyd/varen står ikke til forventnignene. Da stopper de utbetalingen til den du handlet av, og hun forplikter også å gi en tilbakemelding. Har du betalt på forskudd er jeg redd det ikke er så mye å gjøre hvis du ikke får kontakt med vedkommende. Fortsett å ringe (gjerne fra et annet nr enn ditt eget så hun ikke kjenner deg igjen), sende sms og mail, er det noe samvittighet igjen i henne så kommer dere forhåpentligvis til enighet. *Lykke til*
Marande Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2008 Hei du...takk for det. Men tenkte ikke på den betalingsgarantien der, i og med at det var henne som kontaktet meg, men har tenkt å ta kontakt med forbrukerrådet da, om jeg ikke får tak i henne iløpet av morgen dagen. For hun opplyste ikke at det var noe i veien med vognen, så da sier lovene/forbrukerrådet, at selger skal ta tilbake varen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå