Gå til innhold

Drittvogn!! Brio.. Andre?

Anbefalte innlegg

vi har en Brio kombi, kun brukt i 10 mndr, og den er jo helt merkelig..

F.eks. fotbrettet, det faller ned hele tiden, det er umulig å få det til å holdes oppe.

Kalesjen (elelr hva det heter) er helt slakk, den faller også noen hakk bakover hele tiden. Ikke at den klapper sammen, men sånn hele greia, hvis dere skjønner.

I tillegg faller hjulene av til stadighet (det kan være slitasje siden vi må ta de av når vi legger vogna i bilen?)

Noen som vet hva vi evt har oversett eller gjort feil?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137014573-drittvogn-brio-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde også en Brio kombi som vi var utrolig misfornøyde med. Trodde Brio var et skikkelig merke med kvalitet, men vi opplevde masse tull med den. Den skulle ingenting til før hele understellet ble skjevt så det ble veldig vanskelig å slå den opp/ ned, innsiden av sportsdelen ble veldig loete og slitt når man tok inn og ut babybagen og understellet rustet etter kort tid.

Vi ble tilslutt så lei etter utallige reprasjoner at vi fikk ny vogn. Valgte da selvfølgelig et annet merke.

Det med fotbrettet og kalesjen skjedde oss også, men det måtte man bare stramme til skruene på i ny og ne skjønte vi etterhvert.

Hvis dere ikke er fornøyde ville jeg klaget og bedt om ny.

Lykke til!

Kjenner meg igjen i dette ja. Samme som skjedde med vår vogn. Har hatt den til reperasjon en gang, da var den ca 10 mnd. HJulet vårt datt også av, det var en feil på hjulene og vi fikk nye (2 stk). Stoffet som var ødelagt etter bruk av kombibagen ble erstattet, og de fikset understellet.

Etter det har den ikke hatt skader så føler ikke at jeg kan klage på den selv om det er småting som irriterer. Ville ikke selge vogna pga dette, så vi bruker den faktisk nå til nr. 2, så sånn helhetlig så holder den jo. (Men jeg har en annen sportsvogn i tillegg som jeg bruker mest da.)

Kalesjen har vi strammet helt til, sånn at det nesten ikke går an å bevege hele kalesjen, så vi beveger bare i toppen/oppe ved kalesjestrammerene og ikke helt nede. Klarer ikke forklare det bedre =)

Det er en spesiell teknikk for å slå opp fotbrettet, når jeg lærte den så holder det seg stort sett oppe. Men hun i butikken som solgte dette visste heller ikke om den måten å regulere på før hun snakket med brio.

Du drar brettet godt ut og opp, så slepper du. Da skal det stå oppe, og holde seg der. Ellers ville jeg klaget

Har hørt mange som er fornøyd med brio sånn generelt. Derfor jeg kjøpte den =)

Så tror nok bare jeg har vært uheldig. Har en brio sitty også, og den er knallgod kvalitet.Før vi kjøpte vår egen sitty lånte jeg en som var 7 år og brukt av 4 barn. Like god!

Har også venninner som har brio, og som aldri har hatt problem.

Annonse

Så rart! Vi har også Brio kombi, og har vært veldig fornøyd med den. Har ikke opplevd noe av det du nevner her. Vi har punktert en gang på to år, det er det eneste negative vi har opplevd. Den har vært mye i bruk, ut og inn av bil (men vi må ikke ta av hjulene).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...