Gjest Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Det begynte i går. Jeg har pumpa meg for å få tømt det skikkelig, men det verker allikevel. Det skal sies at jeg har vært skikkelig sår på dette brystet tidligere, helt grusomt vondt å amme. Det har derfor ikke blitt ammet fra så ofte som det andre, men den siste uken har det vært bedre, så jeg har ammet omtrent like mye på begge brystene en ukes tid. Noen som har vært borti noe liknende? Noe jeg kan gjøre for at det skal bli bedre?
Sunniva78 har to små Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Det kan verke litt her også, spesielt på den puppen som er litt sår. Det stikker litt på en måte, og det tror jeg kommer pga melkeproduksjonen. Det sa de til meg på sykehuset iallefall... Tror ikke det er betennelse, for det sier alle at DET merker man. Da blir puppen knallhard, rød og man får feber.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har noen ganger hatt verk i brystene dagen etter at jeg har hatt skikkelig spreng. Føles nesten som om det er blåmerker. Har tenkt at det sikkert bare er melkegangene som er litt mørbanka etter å ha vært strekt såpass. Har i allefall aldri hatt brystbetennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå