Gå til innhold

Er Isak et vanlig navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

LIker dette navnet utrolig godt, men vil ikke døpe barnet mitt til et navn som er altfor vanlig.. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke FOR vanlig vil jeg tro. Gå for det om du liker navnet!!!

Skrevet

Det begynner å bli vanlig, men det er fortsatt ikke veldig mange som heter det. Tror det er ca 2500 i Norge som heter det, men det stiger for hvert år. Fint navn syns jeg..

Skrevet

ok, takk for svar.. :)

Skrevet

Det er ikke så populært, tror jeg, og uansett, gå for det om du liker det, det varierer veldig hvor et navn er populært. Isak er kjempenydelig!

Skrevet

Er det ikke bare å sjekke SSB..? Det er det 31 mest brukte guttenavnet i Norge, 241 gutter som fikk navnet i 2007, mot 273 i 2006. Navnet er altså på vei ned i popularitet.

Skrevet

jo det er sant, kunne sjekket der. Ville bare høre hva dere synes også.. :)

Skrevet

Isak er kjempefint :-) Blandt samene i Finnmark er Isak et helt vanlig navn! Samer er meget glad i denne tradisjonen med oppkalling da... Så jeg vil tørre å påstå at omtrent hver 7 eller 8 mann/gutt du treffer på indre strøk i Finnmark heter noe med Isak! ;-) Men jeg har inntrykk av at blandt resten av befolkningen i landet er Isak ikke noe spesielt vanlig navn.

Skrevet

hahaha, ja. :) Nå bor ikke jeg i finnmark, så mangen samer treffer jeg ikke. Men takk for svar!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...