Leirha Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Her i huset er det ønske om kylling, men er helt tom for ideer på området for øyeblikket. Så hvis noen har en god oppskrift og vil dele hadde det vært suuupert.
sueno Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Ja og det er verdens beste alle som smaker den sier det samme, den er sund også En stor pakke med kylling file som du kjærer i biter strimler. stek det i olje med salt og pepper. Ta en sjele og tilsett: 1 boks knuste tomater- 1 creme fresh- 3 sp santa maria sweet chili på glass flaske- 1 sp mango chutney- 3 ts estragon( krydder) 1 ts pepper- 1 ts paprika pulver- 2 sp bulijong pulver-2 dl vann- 4 fedd med hvitløk(ikke presset) men kjært i passelige små biter. bland alt sammen i sjelen og la det koke et par minutter:) det smaker nydelig:) tilbehør bare ris:) nam
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 syns selv det er kjempe godt med stekt ris med kylling og grønnsaker... Du rensker kyllingen og skjærer den i små biter Koker ris koker amerikansk grønnsaksblanding lager eggerøre reker..... Du blander alt sammen til slutt enten i ei stor panne eller i ei gryte og surre dette sammen med olje eller smør..... Knall godt og enkelt..... )
Kosemamma´n Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Mmmmm, surre sjalottløk og sjampinjong og steke kyllingfileter, helle over fløte. Smake til med salt og pepper, og la surre til sausen får litt tykkelse. Serveres feks med poteter i en eller annen variant og broccoli. Nammis!!!
lengsel er over termin Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 revet kyllingbiter i isbergsalat,paprika,agurk,mais og annanas. kokt ris,osteterninger og hjemmelaga dressing..og loff til...kjempegodt...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Salt og peppre kyllingen brun den i olje,legg i kjele med 2oppdelte tomater ,1løk,4 hvitløks båter skrellede.1 glass med rødvin ikke søt og er ikke farlig da alkoholen fordamper.kok på svak varme i 20 min ta av lokket og kok i 10 min til ,kjepegodt med kokt ris ved siden av ,og lett å lage
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Har en suuper god kylling form som passer godt for barn! Del opp 3-4 kyllingfileer i biter/strimler, (krydre gjerne med litt kyllingkrydder) og stek i panne. Kok opp pastaskøyfer (de trefargede er best) Hvor mye er avhengig av hvor stor form du har.. prøv deg frem Kok opp en pose Kremet kyllingsuppe (toro) Ha gjerne i mer paprika, sopp e.l etter hva dere liker. Bland kyllingen sammen med pasta i en form og hell suppen over. Smuldre så opp litt paprikapotetgull (ja, faktisk og strø et godt lag over. Varm så på 200C i ca 15 min. Server med salat og loff, Nydelig!
*H* Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 rull kyllingen inn i spekeskinke eller parmaskinke!!! mm! det er nydelig. stekes som normalt da, no sånt som 7 min på hver side eller noe. sjekke at kyllingen er gjennomstekt:) skinka sørger for at kyllingen holdes saftig, mens skinka utenpå blir sprø. kan ha pasta eller ris til, kanskje noe tomatsaus eller salsasaus (spes til pastaen da..). og når vi ikke er gravide lenger kan vi snitte kyllingen og ha brie inni! mmm, helt fantastisk...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Gå inn på "kokeboken" i margen til høyre. Der er en kyllinggryte, som kalles "min mammas gode kyllinggryte". Den er noe av det beste jeg vet )
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Kjøp Toro Tikka Masala og tilsett strimlet kyllingkjøtt, er nydelig:) Med masse ris og salat!!! Mmmmm:) Kjempeenkelt:p
LadyLuck & Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 kylling, en pakke tandorri mix ting fra toro, og nanbrød med urter/hvitløk... Beste kyllingen i verden
ajaj Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 DETTE er sinnsyyyykt god! : Woket sitrongresskylling fra Vietnam. (4 pers.) 4 kyllingfilet 4 hvitløksfedd, finhakket 2 stilker sitrongress, skjæres i biter 4 ss fiskesaus 4 ss peanøttolje 1 ss sukker 4 vårløk, skjæres i biter 2 røde chilli, finhakket 50 gr peanøtter 2 dl bønnespirer basilikum agurk Skjær kyllingen i biter og bland kylling, hvitløk, sitrongress, fiskesaus, peanøttolje og sukker i en bolle. L La blandingen stå i 20 minutter. Surr kyllingen sammen med marinaden i en wok. Tilsett vårløk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå