ivf-79 Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Helt utrolig, skjønner det ikke helt :):) Det er vel litt tidlig å teste da, har egentlig testdag til fredag 7 mars. Hurra vi er så glade Stå på jenter
Sussebass1 Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 GRATULERER SÅ MYE!!! Hvilken rugedag testet du på? Har du hatt noen syptomer, småblødning, rosa crinone? Jeg er selvpå rugedag 10 i dag, og hadde bittelitt lyserosa crinone rester på papiret i stad, er uansett kjempespent på hvordan dette går:)
ivf-79 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2008 Takk takk Er på dag 9 i dag, da regner jeg innsettingsdagen som dag 1. Jeg går ikke på crione, men progesatn kapsler. Men har hørt at det er vanlig med lyserosa rester som kommer ut. Lykke til med testinen din
togutter-08og10 Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Gratulerer så mye. Jeg blir like glad hver gang jeg hører om andre som lykkes med IVF...
maja81!! Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Så fantastisk!!!!!!!!!!!! Gratulerer så mye, det var jo kjempekoselig å høre. Er ganske optimistisk selv, så håper jeg kan joine deg snart!! *klemmer*
Viktoriana Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Gratulerer så mye!!! Utrolig at du fikk positiv test så tidlig. Er på rugedag 9 og har ikke turt å teste ennå. Håper dette er smittsomt - positiv test altså.
aagder Skrevet 2. mars 2008 #11 Skrevet 2. mars 2008 HURRA det er jo helt utrolig!!! :-) Gleder meg over deres lykke!!! Drøyer til fredag før vi tester her i huset. Lar høre fra meg :-) Ha ei deilig uke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå