Gå til innhold

gutta har ikke hastverk.. oppdatering

bøllefrøene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter..

her er en liten oppdatering. kom som sagt inn på ullevål fredag morgen. etter litt venting fikk jeg satt inn gele som skal modne.. jeg måtte ligge en time i ro med ctg, så skulle jeg bevege på meg og ny ctg reg klokka 18. geleen ga meg sinnsyke mensen og magesmerter og noen harde tak.. men ei noen ordentlige rier.. dagen ble lang og det var nedtur og se at jenta vedsidna meg fikk rier og fødte på noen timer. jeg fikk beskjed om å ligge der til i dag tidlig for ny ny vurdering. natten var et helvete... fikkk ligge på obs posten for gravide, er jo ikke lett å sove på føden.. mye skrik!

natten ble fulgt med smerter.. måtte ha stikkpille for smerter.. var sikker på at det måtte være rier.. fikk de til å sjekke.. men ei noen åpning!

Da legen kom i dag fikk jeg beskjed om at de ville vente til i morgen tidlig før de gir meg ny gele... og da trodde jeg at jeg skulle komme tilbake igjen i morgen.. men neida. De ville at jeg skulle sove der i natt. Og egentlig er det ganske betryggende, siden kroppen murrer og er rar. Fikk lov til å være hjemme til i kveld.. Det er mye bedre enn jeg trodde.. utrolig kjedelig på sykehus altså.

Så dere får krysse fingrene igjen for meg i morgen... håper virkelig det gjør susen.. men gruer meg til magesmertene. Kjenner på kroppen at vi tuller med naturen og kroppens evne til å ordne opp selv.

De var super flinke og hyggelige på ullevål.. stoler virkelig på de!!

oppdatering kommer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia heia... :-)

Skrevet

Hold ut, før du vet ordet av det sitter du der med dine to små nurk.. ;)

Skrevet

*heia-heia-heia*

ikke lenge igjen nå. Skjønner at det er kjedelig å se at andre har mer effekt av samme opplegget enn du hadde, men uansett er det ikke lenge til du møter de nydelige små!

Du får prøve å slappe av så mye som mulig...vet det er vanskelig, men du kommer til å trenge all den opplagrede energien før du aner ordet av det.

klem klem

Skrevet

Vi heier på deg - har vært spent på hvordan det har gått med deg.. Er ikke kroppen moden, tar det litt lengre tid... Og den masingen er veldig slitsom! Lykke, lykke til!!

Trøsten får være at du slapp å få de på skuddårsdagen (som du var litt redd for... :) )

Skrevet

Stå på og hold ut! Skal krysse alt jeg har for at det blir bedre imorgen og gutta skynder seg ut. Godt at de i alle fall får en ordentlig bursdag og ikke kun hvert 4. år ;)

Skrevet

Hei:)

Krysser fingrene og ønsker deg lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...