Gå til innhold

alder, når og hvor?

rarfølelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 20 år, 12 + 3 og skal føde på Ahus i akershus, tror jeg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

23 år, 12 + 4 med foreløpi termin 3. okt :) Namsos..

Skrevet

er 36+2i dag. 28 år og skal føde på sentralsykehuset i sogn og fjordane. termin 14.april.

Skrevet

Hei!

Vi er inne i 12 uke, termin i beg av oktober, føder på Drammen s sykehus. Jeg er 24 og sambo 27, og vi skal på ultralyd i dag =D

Skrevet

er 20+1, 19 år og skal føde på st.Olavs.. blir spennende å se om tulla kommer før eller etter jeg fyller 20.. har termin 5. august og 20års dag 10. august..

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er 20 år og er 6+1. Jeg skal mest sannsynlig føde på Sykehuset Telemark (som det skiftet navn til for tre - fire år siden, minst :P ) Samboer er også 20, men vi blir begge 21 år før menstermin 21. november.

Skrevet

Jeg blir straks 23, er 13+3, og jeg bor i Drammen, så antar det blir Buskerud ss.

Skrevet

hei! jente på 21 år her og sambo er 23 år, skal føde på lister sykehus i flekkefjord. er 14+2 idag, trodde egentlig jeg var over 16 uker på vei men ble satt tilbake på tidlig UL. så blir nok i slutten av september;)

Skrevet

Jeg er 27 år

18+4 på vei

Tror vi har bestemt oss for Skien fremfor Tønsberg.

Og jeg gleder meg! :)

Skrevet

20 år, uke 39 i morgen, skal føde på Åse sykehus:)

Skrevet

9 uker idag, termin ca 10 november. Blir vel Volda eller Ålesund sykehus:) Er 22 år gammel.

Skrevet

Er 25år, 33 uker på vei med termin 1.juni.Bodø sentral sykehus på meg :)

Skrevet

Jeg er 27 år, er i dag 7+2 og har termin 23. november. Tenker jeg skal føde på Ahus siden det er nærmest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...