Gå til innhold

Blir alenemamma for 2 jeg nå...

Mamma`n til C og 2 engler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei datter på 3 år som jeg er alene med...gikk dritt med meg og barnefaren under 1 mnd etter ho ble født...Nå ha jg blitt uplanlagt gravid med en kompis...vi har overhodet ikke noe mer enn et vennskap,da han er forelsket i ei annen og jg ikke har de følelsene for han. har fortalt han at jeg skal beholde og jeg har fått klar beskjed om at han ikke er klar for så stort ansvar...han syntes det er greit at jeg beholder barnet og oppdrar det alene,men han er livredd for at det skal komme fram at han er faren...personlig syntes jeg det er rart at han klarer å avskrive seg barnet da vi bor på et veldig lite sted,så sjansene for at han kommer til å møte på barnet er store...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han bare trenger litt tid? vet det er typisk å høre det, er lei av at andre sier det til meg. Jeg tror ikke bf ombestemmer seg, men det er fordi han bare lager kvalm. Men siden det ikke er noe følelser i bildet for noen av dere er det kanskje letter? Synd han velger bort barnet sitt.. Hvor langt er du på vei? Uansett, så klarer du dette!

Skrevet

Mamma'n til C:

jeg har akkurat samme problemet som deg, bare at dette er mitt første barn. Han sier HELT det samme, og er også livredd for at andre skal få vite at han er BF. Høres nesten ut som det er samme type vi har vært med :P

Dette skal vi klare! Vet at det blir tøffere for deg som har 1 fra før, men jeg håper du har en familie eller gode venner som stiller opp og støtter deg.

Klem fra meg :-)

Skrevet

Staaaaakkar gutter,STORE nok til pule.Men når det kommer til ANSVAR så henger de i skjørtene til mamma..........For noen drittunger!!!!!

Kommer min sønn hjem om 5 år,da er han 20. og sier han skal bli pappa,men vil ikke ta ansvar...Ja da skal han få litt å velge mellom,jeg skal ihvertfall ha kontakt med barnebarnet mitt.Så sant bmoren lar meg få lov!!!!!!!!

Skrevet

Eenig med NN over her.. Store nok til å ha seg, men når uhellet er ute så er det å stikke av med halen mellom beina. BF i mitt tilfelle brukte så mange unnskyldninger for at jeg skulle ta abort at man ikke skulle trodd det: Kunne ikke få ryktet sitt ødelagt(hvilket..?), foreldra hans måtte ikke få vite det, ingen andre måtte få vite det, han kom ikke til å greie utdanninga si, han kom til å ta livet sitt etc etc.

Han er snart 27 år.

Skrevet

Hehe....da vinner jeg,han er 32.Han var itillegg buzzy med dame og var sååå redd hu skulle finne ut av det.Men han måtte nok fortelle det hjemme ja,siste jeg hørte var at han var flytta ut.Hvordan det går nå vet jeg ikke,har ikke snakket med han siden i sommer.Men jeg og barna gleder oss veldig til babyen kommer,så håper jeg pappaen finner det ut etterhvert og det til det beste for sønnen sin;-)

Lykke til jenter og ikke la disse "mammaguttene" presse dere til noenting.

Skrevet

Ja, da vant du ;) Samme smørja her også: Fikk greie på i ettertid av han selv at han hadde dame på gang og hun har barn fra tidl. forhold. Javel.. men sitt eget barn vil han altså ikke vite av. Var også svært viktig at hun ikke fikk vite om dette etc etc.. Men han hadde visstnok fortalt det til henne selv i ettertid. Er ikke sikker. Har ikke hatt kontakt med han siden i høst.

Skrevet

Så gml er du da,lenge til du har termin?Og hvor i verden bor du ;-)??

Jeg er 37 og bor i Bergen,har termin i april;-)

Skrevet

Jeg er snart 26, bor i Oslo og har termin i beg. av mai :-)

Skrevet

Kremt,vinner visst igjen på alderen denne gangen også.Vasje så gøy ;-)

Gruer du deg til å bli alene eller er du alenemor fra før?

Jeg har vært alene med mine lenge nå,så mener jeg vet hva jeg går til,får bare

håpe at alt går greit ;-)

Men selfølgelig kunne jeg ønske ting var anderledes,sånn i forhold til far...

Ønsker deg masse lykke til ;-)

Skrevet

Hei jeg blir også alenemamma til to. Har en sønn på 5 fra før. dette er med samme far, men han skal inn å sone en lang dom fra desember av. Jeg har termin i november, Jeg er 29 og bor i oslo

Skrevet

Slenger meg også med som blivende alenemamma til 2. Nr 2 var planlagt med ny sambo men han har ombestemt seg så nå blir jeg alene igjen. har godt samarbeid med bf til nr 1 men mer tvilsomt med siste eks.. håper selvf det beste, men erfaring så langt...

er 37 - godt å se det er flere av oss !!

Skrevet

Var i samme situasjon som deg. Nesten - bf sa ikke at han overhodet ikke ville ha kontakt, men han sa at han ikke visst ehva han ville osv. Jeg gav han all den tid han trengte - sendte ham info om hva som skjedde med kontroller, kjønn osv. Nå er barnet vårt 8mnd og vi har kjempe god kontakt, han er en fantastisk far, har begge fått oss nye kjærester som begge har vist om at vi har hatt et barn sammen og at vi har et godt forholdt og er mye sammen vi tre. Vet at ikke alle får en like god løsning på ting (vi var forøvrig ogsp mer kompiser enn par i utgangspunktet) - men tenkte det kunne være hyggelig å dele vår historie siden det har ordnet seg supert for oss. Familien hans er også evig takknemlige for at de får ha all den kontakten med barnebarnet sitt de måtte ønske. Så det kan også løse seg veldig greit etterhvert. Men jeg var absolutt ikke sikker på at det ville bli å gjøre det før fødselen. Stilte et eneste krav og det var at han fortalte det til foreldre og familie slik at de fikk velge for sin egen del når det kom til dette med kontakt om så han valgte å holde seg unna.

Skrevet

Ja kanskje det er han samme gitt...hehe...

Jeg har iallefall gode venner som kommer til å stille opp:)

Lykke til da:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...