Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra , da er vi 3 stk :)

Noen som har hørt om det er noen forsinkelser med byggingen av Ahus?

Hørt at den nye fødeavdelingen skulle stå ferdig i oktober, har dere hørt det? Så det er best det ikke blir store forsinkelser, for nå har jeg belaget meg på å føde på det nye(så det så), sykehushotell og greier :)

Annonse

Ingen forsinkelser som jeg vet om, og jeg jobber på Ahus. Det nye sykehuset åpner 1.oktober, så da står fødeavd. klar til oss:-) Men ikke noe sykehotell enda dessverre. Må nok regne med å reise hjem etter noen dager.

Hvor på Lillestrøm bor du titt'hei? Jeg bor på Volla.

Har heller ikke hørt om noen forsinkelser.... Har ei litta tulle på 8 mnd, så det er ikke så lenge siden jeg var der sist hehe, var veldig fornøyd (bortsett fra at det var så mange fødende at vi lå som sild i tønne etterpå... ;) )

Jeg skal også føde på AHUS :) Har termin 5 november.

Blir utrolig spennende med nytt sykehus da! Storgleder meg til å kunne ligge på pasienthotell.

Når jeg fødte på Ahus sist ville jeg bare hjem fortest mulig fordi det var så slitsomt på barsel.

Når har dere andre termin da? og har dere barn fra før?

Bor foresten rett ved Lillestrøm selv ;)

Annonse

Tror det blir veldig fint å føde på det nye sykehuset. Jeg jobber her på byggeplassen og har tittet på tegningene. Har tenkt meg ut på en liten "befaring" på fødeavd etterhvert om ting går bra.

Sykehuset er i rute. Første del åpnes nå i april.

Ja jeg! :-) Termin 20. nov.

Blir spennende med nytt sykehus ja!!

Sist var det ganske slitsomt med 4-mannsrom med mødre som måtte pumpes til alle døgnets tider, og en mor som bare lot babyen ligge og skrike.. Senga var klemt opptil en vask og alle kunne kikke inn..hoff. Håper på bedre forhold denne gangen! Ikke minst om å få samme jordmor!! Skal vel litt til men.. :-) Vet ikke særlig om de nye lokalene jeg, noen som vil gi en kjapp info?

Bor i Sørum. Flere? Uansett ikke langt fra Lillestrøm da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...