Gå til innhold

Da har eg testet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og den var negativ...*Sukk* Er litt lei meg no, men skal på haukeland neste mandag, til forundersøkelsen så har jo noe å se frem til:)

Kan noen fortelle meg litt om hvordan det er på forundersøkelsen, når eg skal begynne på medisiner, og får vi time til egguthenting( vist vi blir godkjent) el får vi det kanskje i posten?

Klem

xxxx

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet litt om hvordan du har det. Var gjennom det samme denne uka. Var lenge på overtid og trodde... Inntil mensen kom 20min før jeg skulle inn til legen...

Vi skal igang med vårt første forsøk i mars/april så jeg føler meg ganske fersk. Kan jo si litt om det jeg vet. Vi var på undersøkelse på sykehuset her vi bor først. Samtale og gu. Mannen min har hatt undersøkelser før og hadde det ikke nå, men har avgitt sædprøve. Vi har også tatt blodprøver. PÅ samtalen på Ullevål bare snakket vi og fikk en del info. Du begynner på medisiner et visst antall dager etter mens. Tror det varierer litt. 16-20 dager kanskje... Når du har ringt inn mens får du vite mer timer til ultralyd og uthenting. Litt av det jeg vet. Håper du får flere svar som kan gjøre deg klokere. Men du får vite alt underveis. Også får du spørre og grav neste mandag.

Masse lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...