sonnenschein Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Hei! Jeg fikk i dag invitasjon til UL-undersøkelse i uke 18, ble kjempe glad og gleder meg til det...Men jeg jobber 100% og timen er selvfølgelig midt i arbeidstiden. Vi har masse å gjøre for øyeblikket og er underbemannet hele tiden. Har en jobb hvor man ikke kan stikke av for noen timer heller pga spesiell behandling av pasienter... Har jeg krav på fri slik at jeg får tatt UL??
mamma sin kompis Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 JA, det må du jo få.....herregud, hav gjør de når du er i permisjon. MAn har jo rett å gå til lege, tannlege, jordmor, ....
Guttemamma75 Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Jeg mener iallefall at om man jobber i det offentlige har man krav på fri med lønn for slike ting.. Men i det private vet jeg ikke sikkert.. Burde jo stå noe om det i arbeidsmiljø loven kanskje??
åsemor Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 man har krav på fri til svangerskapskontroll hos lege jordmor og til å gå til spesialister der er ikke tannlegen iberegna blandt anna, men en time til ul bør du få fri til er ikke sikker på om det går som spesialist men det er jo svangerskaps oppfølging
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå