Zyan Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 halvparten av halvparten eller? her er linken jeg referer til: http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=12627410&sid=xz4cabLjmy7736942&WT.svl=Link
Pixie Power Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Tolker det som at de har erfaring med folk som ikke helt skjønner at 1/2 parten er til salgs, og ikke hele, så de har undrestreket poenget en ekstra gang.
Zyan Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2008 syntes jo det forvirrer mer enn det hjelper meg da.... :/
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Sikkert noen som har kommet og bitchet over at det ikke var hele huset som var til salgs.
Zyan Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2008 så lenge det står ideel halvpart av enebolig, så kan vel ikke folk krangle på det? eller jo..dumme mennesker finnes nok overalt..men herremin da..
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 De finnes overalt, og de må ha ting inn med teskje. Mmmm, teskje!
**Min nydelige Milla** Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Er vel bare halvparten som er til salgs, men som det blir sagt her, at det ble skrevet en ekstra gang i setningen, for å understreke det ekstra. Absolutt ingen gode setninger det der.. Hehe..
Trulte76 Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 jeg tolker det om hele halvdelen til salgs, men ikke begge halvdelene visst du skjønner
Zyan Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2008 skjønte det som at halvparten av eneboligen er til salgs, men å legge til siste setning syntes jeg bare er tull.
Solbollatilmamma Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Skjønte ikke dette helt jeg, dersom huset er horisontal/vertikaldelt, heter det jo ikke enebolig - da er det jo en tomannsbolig? ...så dersom noen ville selge meg en halv enebolig ville jeg muligens blitt litt forvirret da...?
Tally Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Men hvilken halvpart er det som er til salgs, da?? Mulig at jeg er litt grønn på boligmarkedet, men hvem kjøper en halv enebolig?
Fikk maibaby06 Skrevet 1. mars 2008 #13 Skrevet 1. mars 2008 Hm, ville styrt unna kjøp av en ideell andel. Dette kan være en tomannsbolig som er delt i to ideelle andeler, hvor eierne av hver del har en avtalt bruksrett til hver sin leilighet, men de eier eiendommen sammen. Eiendommen er altså ikke seksjonert, noe som er mer vanlig og ofte en betingelse for å få lån. Dette kan også være at en eier av en enebolig er "blitt sur på" den andre og selger sin halvpart;) Det er ihvertfall grunn til å sjekke nøye hva som egentlig er til salgs her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå