endelig bolle i ovnen Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Nå er det dagen derpå og jeg skriver som jeg lovet noen her inne om hvordan det gikk. først var det blodprøve, så var det inn på dagkirurgi . Her fikk jeg en seng å vente i. kom inn ca kl 14:00 så litt ventetid var det jo. gruet meg veldig på forhånd, siden man ikke vet helt hva man går til. Men det gikk veldig fint. Fikk narkosen og så var det som om jeg blunket og en sykepleier prøvde å få kontakt med meg. følte meg veldig kvikk, og spiste opp rundstykkene jeg fikk og gikk på do. men kroppen min var visst ikke helt enig. så jeg kastet opp to ganger før jeg rakk å få kvalmestillende. Hadde planer om å ta toget hjem, men pga formen min, fikk vi taxy i regi riksen helt hjem. Fikk litt sjokk når jeg snakket med legen før jeg dro. De hadde tatt bilde under operasjonen og pekte og fortalte hva de hadde gjort. de fant fem flekker med endomitriose som de brant bort,men også noe som de ikke kunne brenne bort . Den ene egglederen min var innsnevret, men den andre var åpen. Den hadde til gjengjeld en stor gul syste på seg som de tok prøve av. Jeg spurte om vi hadde hatt mulighet for å bli gravide slik det så ut nå. Svaret var helt klart nei. veien videre nå er tre måneder med medisiner som setter meg kunstig i overgangsalderen, slik at endomitriosen tørker ut, og så er det forsamtale for ivf om tre måneder.
Endaenbabyønskes Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Godt det er over! Jeg skal på ullevål på onsdag for Lap. Gleder meg til det er over. Hvor lang sykemelding fikk du? God bedring
endelig bolle i ovnen Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2008 Hei Jeg fikk sykemelding for en uke,uten å spørre en gang. har sett her inne at folk har vært borte fra jobb i tre dager. Men regner med at det er fordi jeg fjernet seks flekker med endomitriose og at jeg jobber i barnehage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå