Alvepia *happy mum* Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 legge meg i badekaret 2 dager etter uttak og i tillegg går på crinone?????? HAR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LØST! ! ! ! ! hihihi
Tellefanten Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Nei det er absolutt ikke å anbefale. Grunnen er infeksjonsfare etter uttak, de har jo stukket inni der og det er sår. Dessuten kan du risikere å "skylle" ut crinonen.. Fikk beskjed omå vente med karbad til jeg var ferdig meg rugeperioden.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Nei ikke så tidlig etter. Det er som det blir skrevet over her fare for infeksjon så tidlig etter uttaket! Skjønner at du gjerne vil, men vent med det du :-)
Alvepia *happy mum* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2008 OKI:) takker for svar.. da bli det dusjen i stede.. hihihi
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Har sykt lyst til å legge meg i boblekaret selv! Hadde uttak i går og er skikkelig øm i magen, men får kose meg i karet om et par uker... Boblene bør jeg vel kanksje drøye med til nærmere termin... hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå