Frk&vesla Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Trenger tips. Er så lei av å blande med sweps og sprite. Trenger tips på noe som virkelig er godt.
Bærta å babyn Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 MELK!!! hehe, prøv å bland i cola light med sitron.
Mamma til snart 4 Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 jeg blandet mye med fanta før, sambo bruker alltid cole, når jeg er beg å drikke bacardi razz med pepsi max;)
Thunderstruck Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Battery og vodka..Men blir så full..huff..hehehe
jåsjenta Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Strawberry daiquiri og appelsinjuice, battery, ellers så har de jo mange forskjellige drinkmixer på noen butikker. De fleste er gode:)
Frk&vesla Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2008 Hvor får du kjøpt den strawberry daiquiri da?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Kalinka er en type vodka. Vil anbefale deg å kjøpe sourmix, det har de i de fleste velassorterte matforretninger. Med det i hus er det bare å slå opp på sider med drinkoppskrifter og begynne å leke. Vodka er forøvrig noe av det letteste å lage drinker med:) Kan ellers anbefale Sprite og Roses Lime, ha oppi så mye lime du liker, jeg har MASSE oppi og synes det er en super sommerdrink. Vil anbefale deg å kjøpe inn noen likører også, da det gjør verden med drinker litt mer tilgjengelig:) Midori kan anbefales på det sterkeste og kan drikkes bare med sourmix også. (men skla du drikke i dag så er det litt kort varsel da det er bestillingsvare på polet) Kan også anbefale Sprite og tranebærjuice!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Strawberry Daiquri er en drink det forresten. Man får kjøpt sirup med jordbærsmak men det er å voldta både drinken og vodkaen spør du meg. Spesielt siden SD er en drink som lages med rom...
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Vodka og battery, vodka og burn, vodka og appelsinjuice, iste går an å blande med. Kos deg! Jeg også vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå