Gå til innhold

Hva blander dere vodka og kalinka med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips. Er så lei av å blande med sweps og sprite. Trenger tips på noe som virkelig er godt.

Skrevet

MELK!!!

hehe, prøv å bland i cola light med sitron.

Skrevet

jeg blandet mye med fanta før, sambo bruker alltid cole, når jeg er beg å drikke bacardi razz med pepsi max;)

Skrevet

Battery og vodka..Men blir så full..huff..hehehe

Skrevet

Strawberry daiquiri og appelsinjuice, battery, ellers så har de jo mange forskjellige drinkmixer på noen butikker. De fleste er gode:)

Skrevet

Hvor får du kjøpt den strawberry daiquiri da?

Skrevet

Grape soda.

Skrevet

Kalinka er en type vodka.

Vil anbefale deg å kjøpe sourmix, det har de i de fleste velassorterte matforretninger.

Med det i hus er det bare å slå opp på sider med drinkoppskrifter og begynne å leke.

Vodka er forøvrig noe av det letteste å lage drinker med:)

Kan ellers anbefale Sprite og Roses Lime, ha oppi så mye lime du liker, jeg har MASSE oppi og synes det er en super sommerdrink.

Vil anbefale deg å kjøpe inn noen likører også, da det gjør verden med drinker litt mer tilgjengelig:)

Midori kan anbefales på det sterkeste og kan drikkes bare med sourmix også.

(men skla du drikke i dag så er det litt kort varsel da det er bestillingsvare på polet)

Kan også anbefale Sprite og tranebærjuice!

Skrevet

Strawberry Daiquri er en drink det forresten.

Man får kjøpt sirup med jordbærsmak men det er å voldta både drinken og vodkaen spør du meg. Spesielt siden SD er en drink som lages med rom...

Skrevet

Vodka og battery, vodka og burn, vodka og appelsinjuice, iste går an å blande med. Kos deg! Jeg også vil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...