1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Litja finner søvnen alene kun hvis hun får ligge på siden... Har hun allerede sovnet, i armene mine, så går det greit å legge henne på ryggen, men hvis vi legger henne våken hylskriker hun hvis vi legger henne på rygg.... :-( Men det er vel ikke farlig hvis vi passer på at hun ikke snur ruller over på magen? Vi bygger opp på begge sidene av henne med puter... Vi bytter og på å legge henne på høyre og venstre side.. Hun er snart 2 mnd..
Håp på 1 til :0)-Overtid Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Det der som HS sier at de kan rulle over på magen har jeg aldri skjønt.... gutten min er 4 mnd nå, og har akkurat begynt å rulle over fra siden til magen. Når tuppa di er 2 mnd nekter jeg å tro at hun klarer det. Jeg ville bare gjort sånn som dere gjør, bytt på sidene og se etter henne i tilfelle hun skulle rulle over(men syns det er rart om hun gjør det!) Hun må jo få sove stakkar!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Jenta mi ville nesten aldri sove på ryggen når hun var lita, bare på siden. Når hun klarte å rulle seg rundt ville hun bare sove på magen en stund, nå er hun snart 9 mnd og sover mest på siden igjen og litt skrått på magen. Har latt henne få sove slik hun vil sove hele veien.
enpå3ogenpå1 Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Gutten vår har sovet på siden siden han ble født. Har aldri vært noe problem da han ligger med en fot og en arm ut foran seg. Så liten sjans for at han havner på magen. Og skulle det skje vil han nok si i fra, for han er ikke spesielt glad i å ligge på magen heller. Men vi passer på å pakke litt dyne foran magen uansett. Så han han heller velte seg over på ryggen når han vil det. Og det gjør han gjerne en liten stund etter at han har sovnet. Et lite tips mot vonde mager / luft : legg babyen vendt mot høyre side, det letter trykket på tarmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå