Gå til innhold

lurer på hva andre som har barn ligger på i strømregning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

får like stort sjokk hver gang strømregningen kommer,vi har en leieboer også da,men har aldri før hatt så mye som no siste to regninger...denne gangen får vi 6400kr og forrige 6700kr...har alltid før brukt å lagt på rundt 4500kr selv om vi har leieboer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi fikk regning på 6100kr sist. var fra oktober til januar. vi har aldri hatt så høy regning før. men må ha på litt mer strøm nå pga gullet. vi bor i ett gammelt hus.

Skrevet

Vi hadde på 5100,kr nå sist. Fikk bakoversveis av den jeg. Men er visst ikke så ille alikevel da.

Skrevet

Hvor ofte leser dere av måleren? Vi har måleravlesning hver mnd, fyrer minst mulig med strøm, varmer ikke opp garasje, og har strømregninger på ca 1500 pr mnd gjennomsnittlig.

Skrevet

Vi har strømregninger på ca 1000,- vi... å da leser vi av strømmen annenhver mnd. Men vi bor midt i ei blokk da,så har leilighet under,over å ved siden av. så d hjelper godt på varmen d. åsså fyrer vi mest mulig med ved;)

Skrevet

den strømregninga jeg fikk sist er for oktober til desember da. altså 3mnd.

Skrevet

Vi har strømregning på ca.1500 kr.Er 5 i familien.Har hus.Bruker varmepumpe.Bor på vestlandet.

Skrevet

Kr 3000 for januar og februar, altså 1500 per mnd. Vi har en liten enebolig, langt nord i landet. Fyrer mye med ved.

Skrevet

Vi fikk strømreging på 8000,-!!!!!!

Trodde jeg skoille få hjertestans akkurat da!! Vi hadde altså ikke lest av strømmen siste 2 gangene, slik at regninga hadde blitt stipulert ut fra fjorårets forbruk på samme tid. Men da brukte vi jo myye mindre, pga vi var under oppussing og hadde ikke like mange rom. Dette var utroolig kjipt!! værtfall ettersom vi har bare en inntekt i disse tider.. heh=/

Skrevet

vi leser også av måleren annen hver mnd...har varmepumpe og fyrer med ved i tilegg av og til.alltid full vaskemaskin når den settes i gang...er liten enebolig med liten leilighet til leieboeren,så jeg syns det høres veldig mye ut...også i forhold til de fleste andre som har svart her...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...