Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Kan jo høre med dere, startet på spray i dag.. det står spray kl 8 og 20 men jeg har valgt 7 og 19 da det passer bedre.. Men så står det på arket at sprøytene helst skal tas om morgen, men den dagen jeg skal på u.l så skal jeg ikke ta, men da må jeg jo evt ta den senere på dagen etter ul?? og da blir det jo ikke samme kl slett?? Når setter dere sprøytene?? skal både ta gonal og menopur
Madam-mim Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Hei:) Jeg setter sprøyta når jeg kommer hjem fra ul. Det er ikke noe problem om det blir litt senere klokkeslett akkurat den dagen. Det går bra:) Jeg setter sprøytene vanligvis kl 08.00 ca. Men ikke alltid det passer, og da blir det litt før eller senere.
tuppelupp Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 hei! jeg tok også sprøytene klokken 7 og 19. var på ul i går og da fikk jeg bare beskjed om å ta sprøyten etterpå. Tok den i bilen på vei hjem jeg :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2008 Jeg skal jo ha både gonal f og menopur så blir vel litt knot og sitte i bilen å blande hehe.. men kan jo kanskje gjøre det der oppe.. Takk for svar..
twinanne Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Jeg tok faktisk sprøyta på kontoret eller samtalerommet til sykesøstrene jeg, det gikk helt fint det, etter den første ultralyden min så tok jeg den på do på klinikken.
mara (",) Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Hei!! Grunnen til at du ikke skal sette den dagen du skal på UL, er pga evt. endringer. Det er vanlig for de fleste å sette det etter UL, så slapp helt av :-) Lykke til :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2008 Takk jenter. Er bare vant til å sette den kl 21 på mine 3 forsøk og nå var det at de ville jeg skulle sette den helst om morgen så da ble jeg litt usikker hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå