Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke IKM før i morra men idag blør jeg. Og det er mye også. Denne gangen som alle sa at nå var de sikker på at jeg ble gravid. Hadde tre store fine follikker men det nytter hvist ikke.

Uff er langt nede nå..

Har brukt så mye energi og penger og alt på disse forsøkene og nåææ er alt helt svart. Snufs snufs...

Har ingen som jeg kan støtte meg til nå heller unntatt dere.

Takk for at dere fins!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det var trist at det ikke gikk denne gangen!

Jeg skjønner godt du er nedfor, og det er det lov å være. Men ikke tenk at alt er helt svart. Du vet jo at du kan bli gravid, selv om det ikke var liv laga sist. Ikke gi opp! Det er ikke alle egg som blir befruktet eller deler seg som de skal, men du skal se at det blir din tur snart! Jeg vet det haster litt mer for deg enn andre, men jeg håper du klarer å holde motet oppe.

Jeg er selv inseminert for 5.gang nå (ikm mandag), og må innrømme at jeg ikke er ved like godt mot nå som tidligere. Jeg har vært veldig optimistisk hver gang, og trodd at nå skulle det skje. Kjenner optimismen har holdt seg langt unna denne gangen, men helt fri for håp er jeg ikke. Det lykkes jo for andre, selv om det noen ganger tar litt tid.

Altså, det er lov å sørge og gråte en skvett. Men ikke mist motet! Lykke til, det ordner seg til slutt skal du se!

Klem

Skrevet

Så kjempe synd timone.

En stor trøsteklem til deg.

Skrevet

Takk for klemen og jeg er så glad jeg har dere.

Takk for de gode ordene "en gang til"

og oppmuntringen.

Tusen takk begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...