Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror nesten jeg ville valgt Susanne, jeg. Enig i at det er et søtt navn, og jeg er ikke glad i for sukkersøte navn, men jeg liker Susanne. Synes det er koselig og det er ikke så poppis som Julie.

Julie er klassisk og pent. Mye brukt nå.

Alma - tror det er på full fart oppover skal jeg dømme ut fra alle gangene det blir nevnt i debatter her. Pent, men jeg kan ikke fri meg fra å tenke gammel dame.

Annonse

Ja da er det nok på tide å bestemme seg for et navn nå ja ;) Jeg synes alle tre navnene er fine jeg.

Her er mine assosiasjoner med navnene:

Alma - koselig gammel dame, med et trivelig hjem hvor det lukter te-kake! ;) Men jeg liker at gamle navn får "nytt liv" :)

Julie - kjempefint navn, en av mine favoritter. Det er visstok veldig populært nå, men Julie er et så vakkert navn at det bare ikke kan bli oppbrukt!

Susanne - litt sukkersøtt. Jeg kjenner ei lita jente som heter Susanne på 2 år, som er liker å ha rosa sløyfe i håret og sånt. Men hun elsker også å være med pappaen sin å kjøre traktor og mate kuene, og leke med lego sammen med storebror, så det er ikke så mange prinsesse nykker der i gården ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...