Gå til innhold

Avslappende ventetid :)

Anbefalte innlegg

Må si jeg syns det er godt å gå her å vente på min store dag som er om 16 dager. JEg vet hva jeg skal gjennom, når det skal skje, kan pakke i god tid, avtale barnevakt for de andre to, planlegge barseltiden osv osv....

Nesten litt urettferdig mot disse stakkarene som går og kjenner etter kynnere som ligner rier, drikker biola og spiser kanel, tvinger seg til sex med gubben eller vibratoren...

jeg har ikke tenkt å fremskynde noe som helst, og håper bare jeg klarer å ta det med ro slik at jeg slipper å kjenne noen rier som må stoppes i forkant :)

Veldig godt for min kjære også, som slipper å gå på vakt i en mnd i forkant...hehe...

blir tatt 13 dager før termin, så jeg regner med at dette skal gå greit.

MEn som sagt - jeg føler også med de som ikke har det så avslappet i ventetiden - de får trøste seg med at jeg kommer til å være mer "redusert" i etterkant av fødselen ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137010677-avslappende-ventetid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er utrolig praktisk : ) De andre gangene har jeg våknet på natten og det har blitt mye stress med tilkalling av b.vakt midt på natten osv også kommer det så brått på. Og hver kveld må man tenke at kanskje inatt... Idag har jeg 6 dager igjen til ks. Dagen før starter mannen sin omsorgsperm og vi skal på s.huset om morgenen for innskrivning, men så drar vi hjem og bare slapper av og gleder oss. Så må vi jo spise en god middag om kvelden, før fasten. Videre kan vi planlegge slik at min mor henter ungene på bhg og sfo og kan komme på besøk med dem etter middag. Føler jeg har full kontroll denne gangen.

Er jo forberedt på at noe kan skje før den tid, men det føles ikke slik, så tror og håper alt skal gå etter planen! (tas 10 dager før tiden)

Men enig: blir nok litt mer pleiepasient etterpå. Men tryggheten om at det ikke blir enda et barn som sitter bom fast og all redselen og utryggheten som følger - gjør det verdt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...