Gå til innhold

Kalesjen på Teutonia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en Teutonia Spirits S3 med standard vognbag,

og håper noen med erfaring kan hjekpe meg.

Finnes det noe triks for å regulere kalesjen uten at den "knepper" seg gjennom hvert eneste hakk?

(En forholdsvis dårlig forklaring, men håper jeg gjorde meg forstått.)

Jeg skulle tro det er stor fare for at kalesjen blir slarkete når det gjøres på denne måten, men har ingen tidligere erfaring fra Teutonia...

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAr en teutonia timmy jeg da, men rekner med det er samme prinsippet på reguleringen av kalesjen.

Du må trykke ned ett punkt midt på den bøylen som er helt fremstpå kalesjen. Når du trykker ned der og skyver bak så skal den ikke kneppe. Fikk beskjed på butikken om at det var viktig at vi trykket ned når vi regulerte kalesjen eller så kunne den bli ødelagt.

Skrevet

Jeg har softbag og den skal "Knekke" når jeg flytter på den tror jeg.

:-)

Skrevet

Man må trykke på kalesjen som en over her forklarte:) Har du kjøpt ny vogn? På de nyeste modellene har de utbedret dette. Kjøpte vogna våren 2006, da var det sånn knepping så man måtte trykke på kalesjen. Pga flyskade fikk vi ny sportsdel sommeren 2007, og behøver ikke trykke lenger, er ikke sånn knepping lenger.

Skrevet

Hei:-)

Min er også 07 mod og den knepper heller ikke.

Skrevet

Trykk på den på toppen av kanten på kalesjen når du tar kalesjen ned. Da blir det lydløst.

Skrevet

Hi, her :o)

Jeg trykker og trykker, men det blir på ingen måte lydløst...

Får jeg det ikke til, får jeg heller ta turen innom Babyshop å høre.

Vognen er ny og 2008-modell.

Skrevet

Ville tatt turen inn på baby shop og hørt jeg da. Kanskje det er noe som ikke er i orden på kalesjen din. Min er som sagt lydløs og det er en 07 mod.

Skrevet

Jeg har ny Teutonia Mistral Prestige 2008.

Den knepper heller ikke så gå innom butikken. Det reklameres jo for at den skal være lydløs fra 2007 modellene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...