Gå til innhold

Blødning etter keisersnittet....

Anbefalte innlegg

Hei jenter ;o)

Jeg tok ks for 2 1/2 uke siden, og blødde jo vanlig 1 uke etterpå, så stoppet det opp, gikk 4 dager så begynte jeg å blø litt igjen... Så var det opphold på ca 1 uke og nå har jeg begynt å blø igjen... Er dette normalt etter at man har tatt ks? Kan ikke huske at det var sånn etter mine vanlige fødsler...

Noen som har opplevd det samme som meg? Eller er det jeg som er unormal elller at det er tegn på at noe er galt et sted.... Har ikke fått noe info om noe når det gjelder ks, så det blir jo endel man lurer på...

Noen som vil gi meg litt info kanskje????

På forhånd tusen takk for alle svar ;o)

Klemz fra:

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137010224-bl%C3%B8dning-etter-keisersnittet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg tok keisersnitt for tre uker siden og har det på samme måte som deg. Kan gå flere dager uten noen blødning og så plutselig kommer det ganske stor blødning igjen. Var også sånn forrige gang jeg tok keisersnitt. Tror ihvertfall ikke at du skal bekymre deg for det.

Samme her! Ble nesten litt beroliget da jeg så innlegget ditt- ikke bare meg liksom... Det er straks 2 uker siden mitt ks, og jeg blør litt nå og da- så ingenting og så plutselig masse. Prøvde å spørre på barsel, men fikk overhodet ikke noe ordentlig svar... Alt er vel normalt antar jeg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...