stinelin81-3 smågull Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Jenta mi er så fryktelig selvstendig og nekter å bli matet med skje:) Alt skal puttes inn i munnen av egen maskin!!!Jeg har prøvd å la henne få prøve selv...og maten havner jo i munnen...men det blir jo mat over alt andre steder også. Og hun vil helst bare sitte og tygge på skjea ..he he he.. Noen andre som har lignende problem?? Tips, forslag erfaringen??
Marolla Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Jenta vår må ha noe i hendene for at hun ikke skal jakte på skjea under mating. Så her har vi all slags vaskbare leker på bordet alltid
stinelin81-3 smågull Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2008 Har prøvd det også..men hun bare slipper det hun har i hendene og griper etter skjea. Vil forresten ikke slippe noe inn i munnen heller...
Marolla Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Hun var slik hun her også, så jeg ble streng på puppen og puttet masse frukt på skjeen. Måtte bare lære henne å gape når skjeen kom Nå kan ikke skjeen komme fort nok.
stinelin81-3 smågull Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 Takk for svar:) Men jeg tror jeg skal presisere problemet litt mer.... Jenta mi er snart 11 mnd og hun har funnet seg i å bli matet med skje helt frem til nå. Gapte og omtrent kastet seg frem mot skjea:) Men nå er det "jeg vil klare selv" tendenser og det er ikke snakk om at jeg får komme med noe på skje!! Alt skal puttes i munnen av henne selv!! Og det er jo fint det:) Men det hadde jo vært greit å kunne lage litt mat som kommer på skje også da.... Noen flere tips??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå