Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har begynt å tenke litt på Elliot, vær så snill å tygg litt på det , før dere sier nei hehe. Skal ikke bo i Norge
Gulp Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Hvis dere skal bo i et engelsktalende land, så er Elliott nydelig:) Syns ikke det fungerer helt på norsk.
Lady lovely locks Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Likte navnet godt. Synes absolutt det kan passe i Norge. Jeg jobber i barnehage. Det kommer veldig mye nye spennede navn nå, jeg synes det er kjempe gøy.
Vannmann35 Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Det er et pent navn, selv om jeg forbinder det litt med dragen Elliot :-)
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Dersom dere skal bo i et engesktalende navn, synes jeg Elliot er kjempefint (på samme måte som Ethan, Matthew og Joshua...for eksempel). Synes ikke det fungerer optimalt på norsk, men går til nød
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har tygd litt på det nå... Det er et helt greit navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå