Gå til innhold

Mahliander?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg drømte i natt at sønnen min skulle hete det, hva synes dere?

jeg har gått å sagt det i hele dag og synes det blir bare bedre å bedre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, vet ikke helt hva jeg skal si. Høres ut som en blanding av indisk og hjemmesnekra. Nei, liker det ikke, dessverre.

Skrevet

hmm Ikke allti vi er sanndrømte...Hva med Leander?

Skrevet

Har jeg aldri hørt før...

Jeg drømte at min datter skulle hete Caspara, ikke alltid vi trenger å lytte til drømmene våre ;)

Skrevet

Tja... kan ikke si jeg er overbegeistret, men jo fler ganger jeg sier det, jo mer "naturlig" høres det ut... Er jo egentlig ikke veldig ulikt Aleksander. Tror uansett jeg ville gått for Leander i stedet...synes det er veldig fint :)

Skrevet

Du kommer til å få veldig mange rare tilbakemeldinger.

Håper du slipper å angre på det.

Vet ikke om jeg synes det var så fint heller, vanskelig å si var det også synes jeg.

Mitt beste råd må være å tenke seg godt om.

Skrevet

Tenkte først at dette var et indisk navn - hørtes veldig indisk ut av en eller annen grunn... Så - til et norsk barn - styr unna :-)

Skrevet

Min reakasjon:

"Ehhhh... Hva var det du sa, sa du ???"

Et merkelig navn, som jeg ikke kan stokke på tunga!

Skrevet

høres ut som en blanding av Malin og Leander...

ikke det dummeste jeg har hørt...

og til deg som drømte om Caspara: venninna til søstra mi heter det og jeg syns faktisk det er ganske fint,selv om det ikke høres norsk ut...

Skrevet

Hm... Spesielt. Men jo flere ganger jeg sier det jo finere blir det. Men jeg synes det var litt veldig feminint til en gutt! Syns det høres mer ut som et jentenavn ;)

Skrevet

det var igrun litt søtt, veldig uvanlig å rart med en gang, men etter vært man sier det mange ganger ble det finere å finere synes jeg :-)

Skrevet

var et både og navn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...