Gå til innhold

5mnd baby som har sovnet fint om kvelden og sovet hele natten har snudd helt om!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skjer? har ikke gjort noen forandringer i rutinene. Våker 5-7ganger om natten for kos, og nekter plent å legge seg med mindre han blir kost i søvn. Hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sånne perioder vi å. Hun er 6 mnd.

Håper noen kan svare på dette

Skrevet

hehe.... AKURATT sånn skjedde med oss også.... snuppa har sovet natta rundt helt til hun ble 5,5 mnd!!!! da snudde hun HELT om.... våken alt fra 3 til 10 ganger pr natt......zzzz jeg er trøtt og hun holder på sånn ennå og nå er hun 8 mnd!!!! Ingenting hjelper eller blir bedre! Sikkert ikke det dere vil høre men jeg tar også imot råd med STOR takk.....

Skrevet

Huff, føler med deg. Har nett hatt en sånn periode her med vesla på 6 mnd. Aner ikke om det er tilfeldig, men jeg kjøpte den God natt grøten til småfolk. Hun fikk en porsjon av den i halv 6-6 tia på kvelden. Og så ammet jeg henne på soverommet før jeg skulle legge henne i halv 8 tia. Allerede første natta med den grøten sov hun hele natta!! Fikk sjokk når jeg våknet på morgenen. Tenkte jo det var tilfeldig, men neste natt var lik, og den neste og den neste :P

Samme dag jeg begynte med den grøten flytta jeg siste kvila hennes ut i vogna også da, har pleid å kvilt i vogna uti gangen, så kan jo være den friske lufta også.

Nå ser jeg babyen din er 5 mnd, og denne grøten er fra 6 mnd. Vet ikke hvordan det er å gi det da?

Ønsker deg uansett lykke til, er slitsomt når det er sånn!

Skrevet

Slik ble det til oss da vi begynte å gi grøt som siste måltid! tok litt tid før jeg forstod at det var grunen! Nå får han middag i 2 tiden, grøt i 5 tiden, og melk til natta ca kl 8=) Da sover han rolig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...