Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Skal til syden me en 4-5mnd gammel baby i sommer, må jo ha me vogn me bag. Vi har en emmaljunga citycross me citybag(ny) og lurer på om d er noen som har erfaringer med å ha me vogn på flyreiser.. .Har hørt at mange har fått ødelagt vognene sine...Får man da evnt. dekket dette? Kjedelig å få ødelagt en vogn man ikke har fått brukt mer enn 4mnd... Er d noen som har evnt. tips om hva jeg bør gjøre? Eller er d ikke no problem??
førstegangs*mamma Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 har fått mange vogner ødelagt..... men de er statter. om den er under ett år erstatter de alt. trekker fra 20% om den er over ett år og 10% for hvert ekstra år. det er egenandelen din. de fikser den eller du får velge en ny til samme pris. tips: ta av hjulene og bruk sånn flypose på vognen. IKKE reis med norwegian, de erstatter IKKE noe! du må skjive under at det er på eget ansvar når du sender den. egentlig er det beste å kjøpe en billig vogn og ta med. ødelegger de den og den er mer enn 3 år, kan de ikke fikse. da slår de av 50% av en vogn som kanskje kostet 6000 ny og du får velge deg ut en ny til 3000 hvis den blir ødelagt da...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Takk for tips;-) Men må man ha kvittering på vognen da, hvis jeg evnt kjøper en billig bruktvogn på finn.no el no sånt???
førstegangs*mamma Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 hei nei jeg har ikke hatt kvittering på noe. vet ikke om noen er vanskelig med det.... hvis butiikken ikke vet hva den kostet ny, så spør de hva du betalte for den.
Duracella Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Jeg vil absolutt råde deg til å spørre folk om noen har en sliten gammel vogn du kan bruke på tur. Vår gamle er ødelagt etter fire flyturer, og selv om den er noen år gammel var den helt grei før take-off! Nå kjøper vi ny, men sparer på den gamle med tanke på evt flytur i framtiden. Da skal den brukes igjen! Selv om de ikke blir ødelagte, får de en hard medfart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå