Gå til innhold

hva tenker dere om....

Anbefalte innlegg

Skrevet

......å kalle barnet for Agnes? Har fra før en gutt på 3 år som heter Gustav. Er 7 dager over termin nå, men vi greier ikke å bestemme oss. Har i tillegg tenkt på Anna eller Guro. Har dere noen formening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Agnes er fint, Anna er nydelig :) Liker Guro også jeg, men syns de andre passet mye bedre til Gustav, som også er et flott navn!

Skrevet

Jeg syns Gustav og Agnes passet veldig godt sammen:) Har lagt merke til at Agnes blir mer og mer populært. Personlig foretrekker jeg Anna av disse tre navnene, men Agnes er helt fint.

Er ikke så glad i Guro.

Skrevet

Ja da er jo lillingen rett rundt hjørnet! Spennende :-)

Jeg synes Gustav og Agnes passet fint sammen! Anna også. Guro er greit navn, men passet ikke helt til Gustav. Det litt mye "gu"..

Skrevet

Jeg synes Agnes er både fint og litt kult=)

Skrevet

Jeg synes alle jentenavnene er kjempefine:) Synes alle passer bra til Gustav også.

Anna er nydelig- aberet er at det er veldig pop nå.

Derfor tror jeg at jeg ville gått for Agnes eller Guro;))

Skrevet

Synes Agnes og Guro er nydelige navn:-) har stor sans for Agnes!

Skrevet

Gustav er aldeles nydelig, og jeg synes Agnes er tøft, vakkert og spesielt.

Så stemmer glatt for Agnes! Hva med Johanna..?

Skrevet

Et staselig navn, som passer godt sammen med Gustav.

Skrevet

Gustav er så fint - olefaren min het det :-) Synes både Gustav og Anna og Gustav og Agnes klinger bra sammen. Men - vet ikke helt om jeg liker Agnes da, det er liksom noe agnstfylt med det... Blir ikke enig med meg selv, så stemmer for Anna tror jeg. Guro er jeg ikke så glad i.

Skrevet

GUSTAV & AGNES se så fint det er er sammen

GUSTAV & ANNA enda finere:)

Skrevet

Jeg stemmer for Agnes.

Skrevet

Agnes er nydelig! Anna også, men litt for vanlig?

Guro ble litt for likt Gustav, ellers hadde det vært fint også! :)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hei dere!

Gikk inn og leste mitt gamle innlegg her på BIM angående navnevalgdilemmaet. Jeg fødte en nydelig jente morgenen etter innlegget og navnet ble Agnes. Vi er blitt kjempefornøyde med det, selv om mange stusser litt og blir litt 'rare' i fjeset når vi sier det. Jeg tror det er et navn som må modnes og tygges litt på før det sitter, på lik linje med navnet Gustav. Tusen takk alle som gadd å svare meg på innlegget. Ha en flott sommer!

Skrevet

Vi venter en Agnes, så jeg synes så klart det er kjepefint!

Liker de andre navna dine også, men synes kanskje Agnes eller Anna går best til Gustav.

Skrevet

Synes Agnes er meget lite pent! Liker Guro. Alt går jo til Gustav.... Nå er jeg ikke så opptatt av at navnene til søsken skal rime el passe sammen jeg da.. Kan være like forskjellige som endel søsken selv er.

Skrevet

Agnes og Anna er nyyydelige navn!! Gå for et av de:)

Guro liker jeg ikke,tenker bare på de julekakene...

Skrevet

Jeg synes Gustav og Agnes er flotte, vakre navn som passer veldig fint sammen.

Skrevet

Jeg liker ikke Agnes, Anna og Guro er bedre. Tror jeg stemmer for Anna. Eller kanskje Anne Guro:)

Skrevet

Helt enig men hva syntes dere om Reginius til en gutt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...