Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mange sm har eller skal ta innplantat etter ammeperioden?

mine er blitt mindre etter 2 barn.dvs.75 A..og de henger..passer ingen ting..lurer litt på silikon jeg..ikke for å få store,bare mere normale til min kropp..er 170 høy...66 kg...og tror en 75B eller c er passelig..hva mener dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også tenkt at om mine begynner å henge veldig etter at jeg er ferdig med barn/amming så skal jeg løfte/forme/legge i de, slik at de blir ca som før igjen..

Jeg var før graviditeten omtrent samme str som deg.. høyde/vekt, og hadde 75D/80C (kommer litt an på merke bh) Vil nok si at en 75 C er passende til din vekt/høyde.. Uten at jeg har sett proposjonene dine ellers.. :)

Om du har lyst, og kommer til å føle deg bedre etter en brystoperasjon, så syns jeg du skal gjøre det. :)

Skrevet

Jeg kommer også til å fylle i brystene mine i nærmeste framtiden.. :-p

er egentli ingen bh'er som passer ordentli... hadde ganske små fra før (rundt en liten 75 B) og nå passer så å si ingen bher... er blitt helt tomme etter ammingen.. :-( men lurer på å vente til eg har fått nestemann... tenkte å få en til innen 2 år, så klarer vel kanskje vente så lenge.. Men har veldig dårlig sjølbilde no som eg ser ut som eg gjør.. :-s Så blir nok silikon no mather what ;-)

Skrevet

ja tror nok det ende med det;( men bare jeg blir fornøyd etterpå..er virkelig et trist syn nå..så kan jo egentlig ikke bli noe verre..noen sm har en klinikk å anbefale??

har foresten fått mine to barn, og planlegger ikke flere;)

Skrevet

Jeg har planer om silikon ja!

Hadde så fine pupper når jeg hadde melk=)

Men så raste jeg ned i vekt etter fødselen, mistet melken og jammen mistet jeg ikke puppene også. Nå er vekten på vei opp igjen, men puppene forblir små... Kan liksom ikke legge på meg 5kg til med vilje, ingen garanti for at det kommer litt mer i puppene da..

om et par ukers tid skal jeg legge inn 240 ml silikon, på fornebuklinikken. Mini er bare 3 mnd, men er greit å gjøre det nå, siden man ikke skal løfte så tungt de første ukene (månedene) etter inngrepet. Nå er hun så lett, så da passer det å gjøre det!

Skrevet

skal bestille time til april en gang tenkte jeg...da er snuppa 10 mnd...

Skrevet

Før dere skal ta innplantat, bør dere tenke dere godt om viss dere feks har brystkreft i familien. Jeg har jobbet med mammografi og vet at dersom man har silikon, er det MYE vanskeligere å oppdage dersom man skulle ha brystkreft. Vanskelig å få gode bilder! Man får gjerne også ultralyd når man har silikon, men som sagt MYE vanskeligere å oppdage. Etter å ha jobbet der, kommer jeg aldri til å få silikon..

Skrevet

Jeg har silikon i brystene og har tatt mammografi.. Fikk kjempefine bilder og påfølgende utralyd. Fikk absolutt ikke inntrykk av at det var noe spesielle problemer forbundet med meg som pasient!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...