Gå til innhold

erfaring med vogner som har to små hjul forran?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har emmaljunga city cerox 360 til datteren min. Du kan se bilder av den på www.emmaljunga.com Jeg er veldig fornøyd med den for det har heldigvis ikke vært mye snø i Bergen denne vinteren. På asfalt, sentergulv og småhumpete veier er den fantastisk å kjøre, men den ene dagen jeg måtte trille på snø var helt forferdelig, det var vanvittig tungt. Den har vendbart styre så man skal kunne ha de store hjulene fremme ved behov, men da blir den så vanskelig å styre.

Men på noenlunde fint underlag er den som sagt super:) Er god og stabil men likevel lettere å styre og svinge enn mange trehjulinger jeg har prøvd.

Datteren min er en liten ettåring og har foreløpig veeldig god plass i sportsdelen. Tror den holder lenge, bare håper vi slipper snø neste vinter også;)

har teutonia fun.

utrolig fornøyd med den. den er butteliten, men samtidig har småen GOD plass. fikk plass til voksipose i sittedelen! god og lett å kjøre. har ikke særlig prøblemer med snø og slaps heller (bor i bergen også). er ikke særlig forskjell på den og brio eller simo som jeg også har hatt.

er også velidig liten sammenlagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...