Gå til innhold

Søte nonnings.. er du her enda?:)

Mammaen til Ina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, det er så kjipt med sånne visninger altså. Hadde et mareritt selv da leiligheten jeg bodde i før ble solgt...Fikk vite om den ene visningen 30 min. før (leste det selv i avisen hehe). Så jeg føler med deg ;-)

Så bra at migrenen er bedre!

Skal til legen snart uansett, så skal finne ut av disse pollenallergi-greiene da. Har igrunnen vært det samme år etter år, så er nok ganske sikker på at det er det ;-)

Jeg har forresten lagt ut noen magebilder fra Leander nå. Ligger på profilen min ;-P

Ja, nå vil han ikke ta telefonen heller :-/ herregud jeg blir gaaal av gutter noen ganger altså :( Så for tiden er det jo helt håpløst. Jeg som er sååå babysyk også...men tør jo ikke planlegge det nå. Vil være sikker på at barnet mitt får en far som stiller opp ;)

Har du noen spesielle planer denne uken da? Jeg driver å ordner og fikser litt ting hjemme, men er fristende å bare være ute og spise is i det fine været :-D

Klemmer<333

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. visninger er så stress..:S jeg har bestemt meg for at jeg bare gjør det som er høyst nødvendig. De kan ikke bare ta seg sånn til rette når jeg faktisk bor her. Synes nå jeg. hehe!

Hehe, ja da kan det virke som det er pollen ja.. Unner deg ikke det altså=/ Bestevenninnen min som jeg har gått på skole med i alle år er veldig plaget og hun er jo kontinuelig syk fra april til september..=S det er ikke noe særlig.

Så koselige mage bilder du har=) En søt liten baby mage:)

Tar han ikke telefonen heller??:S Har dere bare kranglet eller har det skjedd noè?=S Ja, mannfolk er en pest og en plage av og til!! Ufattlig irriterende. Jeg er også kjempe babysyk!!!! men jeg tror jeg vil vente litt egentlig.. hadde vært så veldig greit å bli ferdig med VGS i hvert fall.. Men det er vanskelig når jeg daglig tenker på hvor stor jenta mi hadde vært osv. men men.. Må bli litt mer stabilt mellom meg og typen også. Det er ikke alltid like lett å bli sammen igjen etter 4 mnd fra hverandre. men men.

JAAAA:D Jeg vil og bare sitte ute å spise is hele dagen..:P hehe! At this very moment så sitter jeg faktisk ute i hagen og leser til prøve i morgen=( Har prøver hver dag denne uken. Så det blir vel bare lesing og lesing og lesing og rydding på meg denne uken..=(

Men neste helg eller neste onsdag drar jeg en tur hjem til mamma på østlandet:) Det gleder jeg meg veldig til.

Du da snuppa, hva gjør du for tiden??

Fikk foresten ordnet med skoleplass i Bergen:) Så det er bra:D hehe! Nå mangler jeg bare hus og bil:P hehe!!

klem på<3

Skrevet

*Surrehue meg altså* Nå har jeg jo vært innpå her mange ganger også skjer det ting hele tiden så jeg ikke får svart. Hehe, typisk altså :-p

Men i hvert fall så går ting litt bedre nå, har fått snakket masse med kjæresten, så nå gjelder det bare at han bestemmer seg for hva han vil... Hihi, skulle nesten trodd han var i midtlivskrisen allerede!! Men jeg skal støtte han uansett :) Fikk litt dårlig samvittighet for at jeg har vært så sur når han egentlig bare er helt forvirret stakkar..

Nå har jo det fine været forsvunnet her :( Jeg vil ha soool!! Hvordan er det hos dere?

Så koselig at du skal på besøk til moren din da :-) Det burde jeg også få gjort snart, men frister igrunnen ikke så mye hehe.

Så bra at du har fått skoleplass! Hva er det du mangler for å fullføre vgs? Jeg mangler bare noen fag, men har ikke lyst til å ta dem for det...har heller lyst til å jobbe! Nå fir tiden har jeg tatt litt småjobber rundt omkring men denne uken ser ut til å bli ganske så fri!

*Klem klem*

Skrevet

Hehe:D Det går helt fint snupps:) Er ikke så rask selv..

Åååååh, så godt å høre at dere har fått ordnet..=D Ingenting er bedre enn det:) Ja, de har det med å være litt forstyrra di gutta..=P hehe! Men av erfaring har jeg funnet ut at å gi de litt plass og litt tid pleier det å gå veldig greit:)

Det fine været er så langt i fra her i lenger=( Nå regner det bare hele tiden.. er skikkelig kjedelig. Ja, nå er jeg hos mamma:) Er så utrolig koselig. jeg og mamma har verdens beste forhold..:) Hun er mammaen min, min aller beste venn og aller beste støtte.=) Hadde ikke klart meg uten henne=) Håper jeg og mitt fremtidige barn får et like sterkt bånd..:) Lurer veldig ofte på hva slags bånd jeg og Nathalie hadde fått.. hmm!!

Ja, kjempe deilig med skole plass..:) Mangler allmen påbygg..:) skulle vært ferdig nå i år.. men jeg gikk først grunnkurs allmen også byttet jeg til grunnkurs salg og service året etter.=) Så jeg henger et år etter.. Er såååå glad for at jeg tok det valget. Nå elsker jeg skolen:) hehe!

Du mangler bare noen fag? vil du ikke ta de??:P hehe! nei, ser den med at det frister mer å jobbe å få penger.. Jeg er helt enig, men jeg har så klare rettningslinjer på hvor jeg vil, og det innebærer rimelig mange år til med skole, så jeg er nesten nødt til å like det=P hehe!

Det ser foresten ut som det har ordnet seg med den leiligheten=D skal i møte med han huseieren nå på mandag=D og i tillegg har jeg fått meg jobb=D så nå faller alt på plass her..:) hehe!

Men jeg lurte på noe.. hvis dere skulle/eller har satt etternavn på Leander.. har dere hans eller ditt eller begges?

Håper du har det bra<3klem

Skrevet

Hei igjen søte snille deg :-)

Nå har jeg ikke hatt nett på det som føles som en eeevighet :-S til å bli gal av :-P men trøster meg med det fantastiske sommerværet her nå, jeg har aldri blitt solbrent i mai før ;-P hehe

Så herlig at du og moren din har så godt forhold...Der er du heldig! Moren min og jeg har egentlig bare sklidd mer og mer fra hverandre, og hun bor så langt unna så vi har ikke alt for mye kontakt. Hun vet ikke om Leander heller :-/ synes det ble for vanskelig å fortelle det, så det er ikke mange som vet om det egentlig, bare våre nærmeste venner og svigermor (som forøvrig er verdens skjønneste og snilleste dame!).

Jeg håper at jeg kan bli en god mor selv en dag...man lærer jo ofte av foreldrenes feil :) Du hadde sikkert hatt et kjempefint og tett bånd til Nathalie! Du virker som en veldig varm og god person :)

Så bra at ting ordner seg for deg også nå!! Leilighet og jobb er ikke verst!!! Og skole selvfølgelig. Hva er det du vil studere videre?

Vi satte ikke noe etternavn på Leander, men hvis vi skulle gjort det så hadde vi nok brukt begge. Vi orket jo ikke bestemme hva som skulle skje med han da vi var på sykehuset...Men de la han visst i en kiste og der var mitt etternavn... Jeg var og besøkte minnelunden han ligger på i forrige uke. Merket plutselig at sorgen kom tilbake...virker som om den kommer og går altså. Jeg skulle jo hatt en liten gutt på 3 måneder nå..Rart å tenke på. Men jeg vet at han og Nathalie har det fint oppe i himmelen.

Har det skjedd noe nytt med deg siden sist?

Klem

Skrevet

Glemte å si at jeg har lagt ut det ene UL-bildet av Leander :) Skal se om jeg får lagt ut resten etterhvert også.

*klem*

Skrevet

hei:D

Da er vi to uten nett:P hehe!! Jeg virkelig hater det.. Jeg er ikke avhengi av dataen i det hele tatt, men det er så frustrerende og ikke ha tilgangen når du trenger det! hehe:P ja, trøster meg med det fiiiiine været jeg og:D Er så utrooolig herlig<3<3

Ja, jeg er veldig heldig med forholdet til min mor! Takker alt for det altså.. Er ikke alltid like lett å bo så langt unna henne som jeg gjør, men:S

Vet hun ikke om leander heller nei:/ Godt du har en flott svigermor da!:)

Nå ser det ut som den leiligheten ikke ordnet seg alikevel:P hehe! Måtte skje noe.. hehe! Jeg vil studere samfunsfag å bli lærer på vgs:)

Uff, ja kan tenke meg det er tungt å gå på minnelunden hans..:S Vet ikke om jeg hadde taklet det selv.. :S

Ja, det er utrolig rart...:S Nathalie hadde jo snart vært et år hun.. eller i september da.. men det har gått ekstremt fort..:S Hjelper utrolig mye å tenke på at hun nok har det fint der hun er nå:)

Hva er planene for ferien da snuppelure?:)

Skrevet

Hei på deg :-P

Æsj, så kjedelig med den leiligheten da :-S typisk altså..

Ferieplanene er ikke helt fastsatt ennå.. Jeg skal jo flytte, så det blir jo litt styr med det selvfølgelig. Og ellers så vil jeg være sammen med kjæresten så mye som mulig. Vi har mye å ta igjen for å si det sånn ;) Så blir vel til at jeg reiser ned til han og blir der mesteparten av ferien selv om han jobber.

Har du noen planer da??

klem

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei kjære du.Beklager heftig sent svar. Men har vært litt uten internett og har prøvd å holde meg litt ute av BIM. Håper alt er bra med deg! Hvordan har alt gått? Bo situasjonen osv..?Jeg har fått leilighet og skal flytte inn nå i helgen:)Har vært i tyrkia i ferien:) Sammen med en venninne og hennes datter på 14 mnd. Kjempe koselig!!Nå skal jeg og sambo begynne å prøve på nytt igjen foresten:DStor klem<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...