Gå til innhold

Søte nonnings.. er du her enda?:)

Mammaen til Ina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har hørt noe.. går det bra med deg?? Hvordan ligger ting ann? Tenker masse på deg!<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeeeiii :-D Nå ble jeg glad!! Lenge siden jeg har hørt fra deg!!!! Men tenkte for noen dager siden at jeg skulle sende deg en meld. :)

Er i 2.pp nå... 8 dager over ikm, men fått en svaaak positiv test og to negative etter hverandre.

Var hos legen i går og fikk egentlig noen ganske så skumle nyheter, så har det ikke sånn veldig bra akkurat nå :-( Kan sende deg en PM jeg, for vet ikke helt om jeg vil skrive det her så alle kan lese det...

Men hvordan er det med deg?? Tenker masse på deg også!!

Klem <333

Skrevet

Min søte!<3

Det var utrolig skummelt å høre.. men jeg er helt sikker på at det ordner seg og at det ikke er så skummelt som det høres ut som!! Det kan det bare ikke være!! Skal tenke masse på deg.. Må si i fra hvordan det går hos legen fremover..<3 Dette klarer du, det er jeg helt sikker på!

Med meg går det bra vet du:) Er ca et år siden vi mistet jenta vår nå, så er litt vemodig for tiden.. i tillegg holder pappaen hennes på å få seg ny kjæreste mens jeg sitter hjemme med hodet i fanget og savner både datteren min i himmelen og pappaen til den lille som svirrer rundt med andre jenter. Men utenom det har jeg det veldig bra:) hehe!

klem<3<3

Skrevet

Ja, jeg håper inderlig at de tar feil altså!! Prøver å være optimistisk da, men man blir jo fryktelig skremt av å få en sånn beskjed :-S

skal holde deg oppdatert vettu. Skal inn og ta de første prøvene i morgen og så tilbake på onsdagen, så det går heldigvis fort :)

Ikke rart du er vemodig kjære deg... Det som også er så vanskelig for oss er at ikke så mange forstår den sorgen vi har (som vi har snakket om mange ganger tidligere). Jeg hadde termindatoen min den 10.februar, så det var en tøff dag for meg...morsdag og alt. Husker ikke om jeg fikk fortalt deg at vi har fått lagt lille engelen på en minnelund? Det føles veldig godt å ha et sted man kan gå til...

Kjempetrist å høre om deg og pappaen til englejenta di :( Det er så ekstra trist når slike forhold ikke ender godt... Men det er jo også en ting som gjør at forhold settes virkelig på prøve! Kjæresten og jeg har hatt våre krangler, tro meg. Har vært flere ganger jeg har begynt å tvile på om det er noen vits i å fortsette det hele.

Nei, uff...nå synes jeg livet er litt urettferdig mot oss begge altså.

Sender deg en ekstra stoooor klem - og husk å holde motet oppe!!

<3

Skrevet

Kan jg få lov til å skrive under på denne eller??

Har tenkt mye på din situasjon, nonnings. Håpte du snart kunne få gode nyheter, men ser ut som at du må vente litt til.

Kanskje vi burde dra sammen et bim treff for å muntre deg opp???

Liinda, så hva som hadde skjedd med deg på profilen din, og fikk tårer i øynene. Håper ingen må gå gjennom det dere to har vært gjennom.

sender begge to gode og håpefulle vårtanker i sola

Skrevet

Ja,hold motet oppe vennen!!:) Du er så stek så dette kommer du deg kjempe fint igjennom!:) Skal krysse alt jeg har for deg fremover!:)

Ja, det er enda vanskeligere nå som jeg ikke har pappaen her heller.. Men dette har vi snakket om før, dette kommer vi oss igjennom:) Jeg har en unik datter i himmelen som jeg er helt sikker på at har det kjempe fint:) Nei, har dere fått en minnelund? ååh, så flott!! det fortjener dere, er sikkert kjempe godt å ha et sted å gå!

Hehe ja,livet er en hel urettferdighet spør du meg.! hehe:) Men vi må se på det positive snuppa:D

Vi holder alltid motet oppe vi nonnings<3 for nå og for alltid, ikke sant?:D

Skrevet

Så utrolig søt du er venter og tenker:)

Det å se at andre bryr seg betyr utrolig mye for meg:) Tusen takk<3

Jeg håper heller ingen andre må gå igjennom det vi har vært igjennom, det unner jeg ingen.

Tusen takk for gode tanker!:) Du skal vite at det varmer ordentlig godt:)

Klemmer fra meg og engelen min<3

Skrevet

Venter og tenker: Tusen takk!! så søt du er!!! Håper jeg kan kommer på et bim-treff snart :) Men nå skal vi slutte prøvingen en stund...så da blir vel jeg en "venter" jeg også ;)

Liinda: Takk igjen. Ja det er veldig godt å ha et sted å gå til altså!! Vi får være tøffe begge to. Hjelper litt å tenke på at det er flere små engler der oppe sammen :) Nathalie og Leander er sikkert gode venner ;-) Fikk både gode og dårlige nyheter hos legen i dag. er 95% sikkert at det ikke er kreft i alle fall :) (får endelig svar om noen uker), men jeg har visst noe som heter PCO :-( :-( :-( og det gjør at det kan være veldig vanskelig for meg å få barn siden jeg ikke har regelemessig eggløsning osv :-S de andre gangene har vært ren flaks...

Så nå blir det prøvestopp her for en stund så får vi se det an litt hva som skjer etterhvert.

Mange klemmer <333

Skrevet

Kjære nonnings min.. det var ikke noe koselig å høre!:/ veeeldig godt det ikke var kreft da!! men uff.. Kan du få noe hjelp og sånn da? med å bli gravid tenker jeg på.. Gu, det var fælt å høre snuppa! men dette ordner seg, det må det bare! Du fortjener ikke mer motgang nå altså.. Ja, Leander og Nathalie er sikkert kjempe søte der oppe sammen:D<3 hihi!! ååh, er så godt å ikke være den eneste unge engle mammaen her. Er så glad jeg har deg! (Selvom jeg naturligvis skulle ønske at Leander hadde sluppet å bli engel)

Klemmer<3

Skrevet

Ja, det ordner seg nok :) Kan få hjelp også, så det skal nok ikke bli noe problem sånn etterhvert :)

Ja, det er veldig godt at vi er flere (som du sier, så er det jo ikke bra at det er mange engler, men det er godt å ikke være alene). Det er jo fint å ha noen som skjønner hvordan man har det :)

Håper at du har det litt bedre nå snuppa mi <3

klem

Skrevet

Men det var godt å høre snuppa:)<3 Kanskje vi en dag går gravide sammen?:D

Jeg har det litt bedre nå faktisk..

pappaen til Nathalie har jo holdt litt på med en annen jente, som jeg så bilde av i går og hun er KJEMPE stygg:P (Vet det er skikkelig teit å si at andre er stygge, og jeg pleier ikke å gjøre det) men det gjorde ting litt lettere:) Hehe! Men vi har snakket en del sammen nå, og har bestemt oss for å bruke påsken på å tenke oss litt om, også snakkes igjen etter ferien og se om det er verdt å prøve på nytt..:)

Så vi får se, kanskje ting ordner seg litt for meg?:)

Tenker masse på deg søtnos<3

Er foresten et bilde av baby magen min inne på mine bilder, hvis du vil se:D

Skrevet

Så godt å høre :) er på tide at det ordner seg litt for oss altså ;)

så fiiin mage du hadde! skal legge ut bilde av min også etterhvert...må bare få hentet de fra den gamle maskinen :) Magen min poppet ut i uke 15 den..helt merkelig, for hadde aldri trodd jeg skulle få mage så tidlig... men det får man jo tydeligvis ;)

Gleeeder meg til å gå gravid igjen altså. Vi får time riktig så vi går gravide samtidig da vettu ;-) hadde vært så kooos.

tenker masse på deg og <33333

stooor klem

Skrevet

Hehe ja ikke sant...:) Vi fortjener litt oppgang begge to nå synes jeg!

Ja, var ikke magen søt?:D hehe! Var skrå sikker på at jeg ikke kom til å få mage før langt ute i svangerskapet, men kulen kom rimelig tidlig..:) *veldig stolt* hehe!

Jeg gleder meg også veldig til å gå gravid igjen, selvom jeg var plaget med ekstrem svangerskapskvalme. Var i dåp i dag, satt med en liten klump i halsen:/ Er ikke helt greit å se gravide/babyer enda.. men men!

Ja, vi får time godt=) Hadde vært så morsomt altså! hvor lenge har dere planer om å ha prøve pause? ubestemt tid?

Klem<3<3

Skrevet

Huff, ja den kvalmen er ikke noe særlig :-S var mye kvalm jeg også, men det var bare på kveldene. Den kom alltid til en bestemt tid, så jeg kunne planlegge ting utenom den tiden ;-) hehe.

Jeg kjenner jeg blir ganske sjalu på alle de som er gravide og har babyer...men jeg gleder meg jo også på deres vegne :) Vi har de siste tre månedene fått tre nye babyer i familien! Blir litt klump i halsen når jeg ser dem ;-)

Vi skal nok ha prøvepause i 6 mnd, har i hvert fall blitt anbefalt det :) Men kanskje vi begynner før det også ;-) Har uansett en del ting som må ordnes (må kjøpe ny leilighet osv) så er vel greit å vente litt.

Hva driver du med for tiden ellers da? går du på skole?

klemmer<3

Skrevet

Kvalmen min var der HELE tiden.. Var verst på dagen og sent på kvelden, men kunne nesten ikke gå ut fordi jeg spøy så mye..:S

Turte ikke gå på skolen fordi jeg visste jeg kom til å spy og sånn:S Det var kjedelig.. skulle ønske jeg og kunne planlegge noe:P men det gikk rimelig dårlig. hehe.

Tre babyer på 3 mnd? oi.. produktiv familie du har da! Hehe. Ja, enig det du sier, jeg er jo kjempe glad på deres vegne, men det gjør ikke klumpen i halsen noe mindre.

Ah.. men 6 mnd går veldig fort vet du!:) får satse på sommerbaby 09 du da vet du!

Nå for tiden blir det veldig mye skole. Alt for mye som skal gjøres hele tiden! utrolig slitsomt. Også har jeg jo en leilighet på 70 kvadrat alene for tiden, er ikke bare bare å holde den ren og ryddig til en hver tid. Hehe! Du da snuppa? går du på skole?

Klemmer<3

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei igjen og unnskyld for seeeent svar. Har ikke hatt internett på lenge :-/ da blir man passe gæren hihi.

Veldig stooor produktiv familie har jeg hehe ;-) så mange babyer blir det da vettu.

Jeg går ikke på skole nei..har egentlig vært sykemeldt til og fra siden jeg mistet Leander. Så har bare tatt noen kurs og greier... Tenkte jeg skulle begynne å jobbe som dagmamma etter sommerferien da. det er jo en veldig koselig jobb :) Også må jeg jo finne en ny leilighet..ikke så lett i oslo, men jeg er muligens litt vel kresen hihi.

Hvordan har du det nå da?

Klem :-D

Skrevet

Jeg vil også ha flere babyer i familien!!! hehe! Helst min egen da..

jeg har ikke skoleplass til høsten (Mest sansynlig) fordi jeg egentlig tenkte å flytte. så har tenkt på tanken om å jobbe som dagmamma jeg også:) Om noen ønsker meg som dagmamma da:P hehe! Ja, leilighet var jo også en ting..:( Jeg må flytte i sommer jeg og. Om jeg ikke kjøper den leiligheten jeg bor i nå:)

Det går veldig fint med meg nå:) Det har ordet seg mellom meg og pappaen til Nathalie:) Så nå er vi veldig nyforelsket og kjempe glade begge to:) Hehe! Du da søta?:)

Klem fra meg

Skrevet

Flinke dagmammaer er det alltid behov for vettu ;-) så det blir nok ikke noe problem å få jobb som det skal du se. Det eneste dumme er at lønnen er håpløs :-/ Jeg var heldig første gangen for da fikk jeg jobbe hos en ganske velstående familie og de betalte godt, så da fikk jeg mellom 150 og 200 i timen! Men andre familien var det mer 30-40 kr timen. Så det varierer litt kan du si :-P 30 kr timen er ikke noe å leve av akkurat! Men får jeg et godt jobbtilbud igjen så tviler jeg ikke på å være dagmamma. Det er jo kjempekoselig!

Flytte? men kan du kjøpe leiligheten da? Håper også å få kjøpt meg noe. Føler det litt håpløst å leie :-/ Bare masse penger rett ut hele tiden :-P

Så braaa at det har ordnet seg mellom dere!!! Da er nok Nathalie glad også :) Pleier å tenke på Leander når kjæresten og jeg krangler. Ser for meg at han blir lei seg og skuffet da...Han vil nok at vi skal holde sammen.

Skal dere bli prøvere igjen etterhvert da?

Jeg har det igrunnen ganske bra, vært litt syk en periode da...en eller annen dum forkjølelse som ikke vil slippe taket hehe. Går rundt og er ganske baby(p)syk da. Kjedelig å måtte vente med prøvingen :-P

Klem<3

Skrevet

ah.. du har vært dagmamma før du altså? Nei jeg får se hva det blir til:) Noe må jeg jo foreta meg:P hehe! kanskje dagmamma på dagtid og butikk på kvelden eller noe:) Vi får se.. hehe!

Ja,må flytte:( Leiligheten jeg bor i er ALT for dyr og alt for stor for bare meg. Så flytter nok i Juni en gang tenker jeg:) vi får se på det og:P hehe.. Ja, jeg er kjempe lei av å leie.. har regnet ut at jeg har brukt ca 200 000 på leie siden jeg flyttet hjemmefra..:/ Kjedelig å tenke på at jeg kunne betalt ned de på et lån. men men:)

Ja, jeg er veldig glad for at det har ordnet seg:) Tenker masse på Nathalie jeg og.. Hun fortjener at mamma og pappa holder sammen og er glad i hverandre:) Selvom vi ikke har henne her hos oss knytter hun oss godt sammen selvom:) Jenta til mammaen sin det:D hehe!

Prøvere? Nei, vi får nesten se litt.. Blir en stund til i hvertfall.. har vært så mye mas det siste halvåret så vi får nesten bare se hvordan det kommer. men blir jeg gravid igjen så er ikke det tidenes nedtur altså:P hehe! Jeg har lovet nathalie en lillesøster eller en lillebror, så jeg må jo holde det. hehe!

Den forkjølelsen du snakker om har tatt turen hit og er jeg redd..:-( har vært dårlig en uke nå både jeg og kjæresten. Jeg er og babysyk!! Vil helst ha en baby nå!!!!!!!! hehe:P Helst nathalie min da:D det hadde vært noe.. Men nå får svigerinnen min baby i mai, så jeg får låne hennes litt:P hehe.. øve meg på hennes nr2. :) hehe.

Funnet ut noe mer ang sykdommen din? når dere kan begynne å prøve o.l?

<3<3

Ble langt det innlegget:P

Skrevet

Hei igjen! Har funnet ut at når det kommer til meg så er det håpløst med internett hehe :-P Har kanskje noe med å gjøre at jeg ikke har et eget sted å bo for tiden ;-)

Jeg fikk svar på de siste prøvene for noen dager siden og der var det bare gode nyheter! Så kan prøve igjen til høsten...ja sikkert egentlig nå også, men ble anbefalt å vente litt da :) Trenger det psykisk også + at kjæresten og jeg har litt vanskeligheter i forholdet for tiden og da passer det dårlig med babyplanlegging ;)

Meeen jeg har kanskje funnet nytt sted å bo! Er en kjempehyggelig familie jeg kjenner som skal leie ut et kjempekoselig lite hus de har på tomten sin! Ligger 20-30 min utenfor oslo så det er jo perfekt sånn sett. Det er litt "utpå landet" men det er jo det jeg drømmer om... også er det en liten hage der som er så fiiin! Jeg har i hvert fall fått tilbud om å leie der, så må bare få meg en skikkelig jobb først...

Noe nytt i dine boligplaner?

Klem

Skrevet

Heihei:)

Ja, da er vi to med håpløst internett for tiden.. Litt lite penger hos meg for tiden, så nett regningen ble litt nedprioritert, så nå har de redusert hastigheten min :P hehe!

Åh, det lettet mitt hjerte:) Så godt å høre at alt viser godt mot nye pp'er:) Ja, det er veldig godt med en pause, blir fryktelig mye baby, tvungen sex og ikke minst alt det psykiske.. jeg tenkte på prøvingen konstant! Ble helt gal etterhvert. Håper du og kjæresten din får ordnet opp uten store problemer!:)

Åååh, så deilig at du har funner sted å bo.. det hadde vært noe for å si det sånn! Nei, her er det ikke mye nytt på bolig fronten! Sliter litt kan du si.. skal bo her ut juni og har ikke noe nytt sted å bo. Hurra! hehe. men det ordner seg vel.. Blir der for ille får jeg bare bo hos typen en periode:)

klem<3

Skrevet

Heisann ;-)

Ja prøving er jo så sliiiitsomt (både psykisk og fysisk hihi). Har litt trøbbel med typen fortsatt :-S det er kjedelig, men håper vi kan ordne opp i det snart. Gutter kan være litt feige noen ganger for å si det sånn :-P

Jaja, litt usikker på det huset jeg nå plutselig... men vi får se. Finnes vel verre ting enn å bo hos typen i alle fall. hehe.

hatt en fin uke da?

klem

Skrevet

Hei igjen:)

Fremdeles trøbbel?:S Ikke noe alvorlig håper jeg? jeg og Nathalie og Leander krysser fingre og tær for at alt skal ordne seg:D

Ja, gutter kan være noen ubrukelige vesner i blandt.. det vet jeg desverre alt om:P hehe.

Jeg tror jeg har ordnet opp i min bo situasjon nå.. HVIS jeg får en leilighet som jeg har litt lyst på så bor jeg hos typen den mnd jeg ikke har noe sted å bo:) Så jeg håper det ordner seg med den leiligheten. Det hadde virkelig gjort seg.

Litt sliten for tiden. Jeg lider av migrene og har hatt veldig mange kraftige anfall i det siste..:S og det tar ganske hardt på resten av kroppen, så er litt ute, men med litt trening, frisk luft og hvile burde det komme seg:) hehe!

Nå er det kun en mnd igjen til jeg blir tante igjen, så nå har jeg vært på princess og kjøpt smekker, helseteppe, gaskluter og sengesett til den kommende babyen. Gleder meg til jeg skal kjøpe sånt til meg igjen:)

tenker på deg<3

Skrevet

Tjohoi ;-P

Håper du får den leiligheten altså. Jeg er stadig på leting, huset jeg har sett på er jo perfekt, men muligens litt langt fra vennene mine, og tenker da spesiellt på hvis jeg skulle være så heldig å få barn, så kan det bli litt ensomt...

Håper migrenen holder seg unna nå da. Må være fryktelig slitsomt stakkars deg :(

Jeg har vært slapp lenge..lurer på om jeg har litt allergi eller noe :-S

Ååå så heldig du er som blir tante! Var også på Princess og kikket for litt siden, er jo så mye fint der!!

Kjøpte dere forresten inn noe til Nathalie når hun var i magen din? Vi kjøpte litt klær og sånn Leander, og det kan være ganske sårt å se på, så har pakket det bort nå. Men gleder meg til vi kan bruke det en dag. Men spørs om det blir pappan til Leander og meg da... vi krangler stadig vekk og blir liksom aldri enige om noe :-S

Håper du har det bra snuppa mi! Tenker masse på deg <3

Skrevet

wohei:D

ååååååh, nå er jeg så siiint!!! De som eier leiligheten min skal jo selge den! De har hatt to eller tre visninger til nå og vært der nede tre ganger før visning for å fikse med bilder osv osv.. det er jo ikke noe problem. men nå skal de pokker meg ha visning IGJEN!!! Fikk beskjed om dette nå og visningen skal være på torsdag! Jeg har prøver og tentamner hele denne uken og har sykt mye å gjøre. jeg har ikke litt tid til enda mer tull.. blir så irritert!

Migrenen har vært bedre nå de siste ukene:) heldigvis:) Takk for omtanken:) Godt mulig du har pollen allergi da? kanskje du burde finne ut av det?

Ja, vi kjøpte noen klær til henne. Ikke så veldig mye da.. noen boddyer og noen sokker bare.. De ligger pent brettet i skuffen min:) Det er litt sårt å se de hver dag =/ men har ikke hjerte til å legge de vekk. hehe! Gleder meg veldig til de skal i bruk;) hehe!

Nei, er det så ille mellom dere, vennen? =/ jeg som håpet Leander snart skulle bli storebror..=( Skal sende noen gode tanker til dere:)

Forhold er ikke lett..:S Men det skal vel kanskje ikke være det heller?

Tenker masse på deg vennen<3 Håper du har det fint!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...