Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 .. dem er vasket i 70 grader i oppvaskmaskin, og jeg bruker Nutramigen som ikke har melkeproteiner ? Det blir vel ikke melkebakterier av det da ? Datteren min er 4,5 mnd. Setter stor pris på svar Jeg koker alltid vannet jeg bruker til å blande med melka, men er det nødvendig å koke flaskene etter vask i oppvaskmaskinen, når jeg kune bruker Nutramigen?
beibiblue Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Det burde jo holde å vaske de i maskin. Jeg gjør også det med mine flasker, og avogtil vasker jeg de for hånd. Tror neppe de små tar noe skade av det=) Har gjort det siden den lille var 5mnd-
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Hadde kokt dem innimellom i hvertfall, for selv om det ikke er melkeproteiner i nutramigen er det jo allikevel matrester igjen i flaska som kan gi grobunn for bakterier.
"gullet" Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 på sykehuset sa de at jeg godt kunne vaske flaskene i oppvaskmaskina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå