minførstebaby Skrevet 29. februar 2008 #1 Del Skrevet 29. februar 2008 endelig er jeg blitt mor Hadde termin 28 februar... Hun kom 25 februar.. Hadde en fantastisk fødsel..Slapp til og med å sy.. Babyen var 3765 gr og 48cm lang... Alt står bra til... sleit med amming i fra dag 1..Hadde så og si ingen tegn til melk...Hadde vonde brystvorter,såre og vonde..klarte verken å amme henne,pumpe meg eller håndpumpe meg.... Var fustrert og lei meg,trodde jeg kom til å amme med det samme jeg fikk hun lille..men så reiste jeg hjem etter 4 dager (3 netter)... Fikk låne en elektrisk pumpe,var litt i tvil i starten,men så om natten så rpøvde jeg å pumpe meg litt.. og jeg fikk melk :Men idag da jeg pumpet meg igjen,så kom det masse,til og med en sprut i ny og ne...Nå tror jeg at alt er på plass...Jeg lekker.... Men er så varm i brystnuppene at nå tar jeg en liten pause,er så varm og sår nå..... Så TAKK for meg Og lykke til Til dere som ikke har født ennå... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137006719-prinsessen-kom-3-dager-f%C3%B8r-terminen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå